onsdag 29. februar 2012

Skuddårsonsdag!


Hei alle sammen:)

I dag har ungene fri fra barnehagen, og vi startet dagen med å lage litt påskepynt! Ukene går så fort, så det gjelder å være ute i god tid!



Akkurat som med farger, klarer jeg heller ikke å velge en favorittblomst. Men hortensia er absolutt med på listen! Det finnes så mange vakre blomster at det er vanskelig å velge èn som er finest!



Jeg ser at kommentarfeltet mitt har forandret seg, er det flere som har fått det på samme måte? På give away-innlegget får jeg bare frem de første 200 kommentarene, så hvis det er noen som kan hjelpe meg med å forstå (eller forandre!) det nye systemet blir jeg veldig glad:) Jeg får til å se kommentarene hvis jeg klikker meg inn på innlegget,men det er jo litt tungvint.



Trekningen av Familiesirkus-boka er i kveld, har du ikke prøvd lykken kan du gjøre det HER!




ha en fin onsdag!


12 kommentarer:

Therese sa...

Hortensia er absolutt en av mine favoritter også, nydelig blomst som passer hele året ;-)

Påskepynt var ingen dum ide, kanskje vi må gjøre det her snart også.

Ha en herlig skuddårsonsdag med barna.
Klem

Hanne Mette sa...

Hortensia er på min (litt lange) liste også. Så koselig med påskeverksted. Kan tenke meg de små koste seg.
Ha en fortsatt koselig onsdag.
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Jeg har også mange favoritter, så det er ikke lett å velge bare 1! Nydelige bilder du viser!

klem Cahtrine :-)

Tonje Merethe sa...

Nydelig hortensia. Jeg har også en lang liste, og hortensiaen er definitivt med.
Jeg kjøpte en påskepyntbok her om dagen på Mamutsalget, så setter nok i gang snart vi også. Kjøpte en liten påskepynt i Strømstad i går. *elsk*

Nytt kommentarsystem kom hos meg igår også, men ikke fått satt meg inn i det. Håper du finner ut av dette.

Ha en fin onsdag.
Klem fra Tonje Merethe

Anonym sa...

Var litt annerledes i kommentarfeltet her ja.....skeptisk!!!
Ellers takk for tips ang newbornbleier til dokkene. Jeg visste ikke at de hadde så små pakker på butikken som bare koster 20,- kr! Vi har kjørt tøybleier til unger og dokker her i huset i alle år, men nå var det gøy med litt papirbleier syntes dokke-mor her!
Anne K

Anonym sa...

Hei...
For en nydelig bukett - du har mange fine blomster! Tydelig ei skikkelig blomster-pike! <3

Eg lurte på den duken du har under hortensiaen - kor har du kjøpt den? Eg har ein løper i samme, som eg har fått i gave, men på den butikken hadde dei ikkje fleire. Kanskje du - eller andre, kan tipse meg?

Ha en fin påskepynt-lagings dag!

Twinsmum

Gitte sa...

Nydelig hortensia:)
Er så vakre både ute og inne :)

Klem GItte

ESpeCiaLmente GaSPaS sa...

I portugal it's: Hortense

We can find it in pink, blue or white

Lovelly

Fru Andersen sa...

Hortensia er så vakker! (og på tilbud på Mestergrønn nå;-))

Flotte bilder du tar!
Blir nok et lite påskeverksted her i heimen også snart!

God onsdag videre til deg!

Rosehagen sa...

Hortensiaen er jo nydelig;) Jeg er veldig glad i den, og har alltid det ute om sommeren også.
Men det er ikke lett å velge bare
1.

Ha en fin ettermiddag;)

Klem

Anonym sa...

Hei Silje!

Jeg elsker hortensia, men hos meg holder de ikke lengre enn max 3 uker inne. Har du tips til hvordan den trives best? Sol/tåler mørke vanning etc. Vet at de trives godt ute om sommeren/våren men jeg vil helst ha de inne

På forhånd takk

Mvh

Marie

Miriam sa...

Hei Silje! Nydelig blomst! Jeg bare minner deg på middagsplanleggingen din - du må ikke glemme å fortelle om den! Venter spent på å se hvordan du har løst det :)