lørdag 25. februar 2012

Nyvasket


God lørdagskveld!

Noen bilder fra badet i 2.etasje i dag. Det går i hvitt, på gulv, tak, vegger og innredning. Mannen som solgte oss flisene prøvde å prate meg fra det, men jeg er glad jeg sto på mitt. Joda, ALT synes, men det er også så tidløst og delikat synes jeg.




Slik ser badet ut når det er nyvasket, og i ca fem minutter etterpå:) Kortvarig glede, men det er deilig så lenge det varer:)



Innredningen lette jeg lenge etter, den måtte være smalere på sidene så man ikke gikk rett på den når man går inn døra. Dørene er i høyglans, og lette å holde rene.



Noen husker kanskje jeg skrev om stelleplassen for snart et år siden. Vi valgte en kommode fra ikea med løs stellematte oppå, og det har fungert helt supert! Det tar ikke like stor plass som en stellekommode, og skuffene er kjempepraktiske til klær og bleier. Når vi ikke trenger stellematten lenger, tar vi den bare vekk, og kommoden kan stå igjen.



Her har vi hatt en syk liten frøken i dag, så det ble innedag i det nydelige været. Gutta i familien har fjernet all snøen fra verandaen, så nå kan vi finne frem noen hagemøbler, gleder meg til å nyte vårens solstråler! Men selv om jeg er inne merker jeg at det vårlige været får meg til å juble, selv å stryke klær gikk som en lek når loftstua badet i sol.


Nå krysser vi fingrene for at vi alle våkner friske i morgen!



Nå blir det Mesternes Mester og lørdagsgodis, godt man kan bruke pauseknappen på tv når man ikke har barn som er i seng akkurat til åtte!




ha en herlig kveld!




Takk for gode ord om jenterommet, jeg blir så glad og rørt!

9 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Lekkert bad! Bad skal i mine øyne være lyse, funksjonelle og lette å holde rene :)

Recipe for Joy sa...

Hei på deg!
Herlige Bilder fra badet ditt idag. Kjenner meg igjen med det du sier at det er ryddig i ca fem min etterpå.. ;) Hihi. Slik er det bare. ;)

Henger etter grunnet pausefunksjonen på tvn jeg og. Veldig kjekt når ungene skal legges, og ha vann og tisse 20 ganger etterpå. ;)

God helg! Klem

FruLykkelig sa...

Så fint bad dere har! Har lyse fliser selv på vårt bad og er fornøyd med det. Ha en fortsatt god lørdagskveld :)

Høstmamma sa...

Fine bilder fra et koselig bad:-)
Man blir glad av å ha det lyst og lett rundt seg, vi har også lyse vegger på badet, men på gulvet har vi svarte små fliser. stilig det og;-)

God bedring, satser på frisk dag for dere i morgen:-)

TSAR sa...

Syns du har gjort et godt fargevalg på badet! Enkelt å bruke ulike farger etter humøret da:o)
God bedring til vesla!

Klem fra Tone:o)

Frøken OppNed sa...

Jeg syntes badet så veldig pent og delikat ut. Godt jobba med fargevalg :)

Kine sa...

Utrolig lekkert bad :)
Jeg ønsker meg så et slikt bad altså, med fliser og badekar og ikke panel som vi har:p
Men det kommer vel en gang!!

Og veldig kjekt med vanlig kommode som stellebord. Det hadde vi forrige gang. Denne gangen har vi vegghengt.
Slett ikke dumt det heller. Bare slår opp lemmen og vips så er det "vekk" ;)

Ha en flott søndag :))

Anonym sa...

Vi valgte samme fliser som dette på badet på hytta. De flisene er kjempefine ! Flott bad dette her. Anne

ann-helens hjem sa...

Flott bad ja! og så stort og lekkert!

Nydelig og vårlig heading du har på bloggen din!

Hilsen ann-helen