fredag 17. februar 2012

Nye puter


Nye puter i slagbenken på kjøkkenet! Vi er kjempefornøyde med kjøkkenet etter oppussingen, og særlig spiseplassen. Vi tok vekk lemmen i kjøkkenbordet og det føles så mye romsligere nå, samtidig som vi har bedre plass. På slagbenken er det plass til mange!



I dag er det blå himmel og strålende sol! Jeg har allerede vært ute et ærend, og kjøpte med blomster til helga hjem. Hele familien har fri i dag, så nå skal helgehandelen gjøres, og så skal vi finne på noe koselig sammen. Fredager er best:)




ha en fin dag!


9 kommentarer:

Talentina sa...

så flotte puter:)

Hanne Mette sa...

De passet jo helt perfekt der! Jeg ønsker meg veldig en slagbenk, men mannen min er ikke like entusiastisk dessverre. ;)
Ønsker deg og dine en helt herlig helg. Jeg jobber 90% og har fri annenhver fredag så jeg har også fri i dag. Helgerengjøring står på timeplanen før det blir fredagshandel og familiekos.♥
Klem fra Hanne Mette

KinesKlode sa...

Koselig! Er disse sydd av stoff fra Hemtex? Ligner akkurt på stoffet på gardinene på et av gutteromma!

God helg! Måtte sola skinne gjennom hele helgen!

Klem Kine

ESpeCiaLmente GaSPaS sa...

Lovelly. I like :)

Lene i Annekset sa...

Kjempefine puter og den gamle vekta bak benken der var bare såååå fin! :) Ønsker deg en riktig god helg! Kos deg! :)

Therese sa...

Koselige bilder! Blått og hvitt på kjøkkenet er så fresht!

Ønsker deg og dine en deilig helg;-)

-Therese

Monica sa...

Kjempe fint! Rå-koselig benk

Fruehuset sa...

Fine puter,
nydelig slagbenk
vakre bilder


Ønsker deg ei riktig god helg, her skal det jobbast i heimen og ikkje minst mykje kos:)

Anonym sa...

Så godt at du er i formen igjen Silje :o)kjempefine bilder av slagbenken å herlige puter .Ønsker deg og dine en koslig helg :o)

Klm fra Solveig