mandag 13. februar 2012

Mandag!


Hei!

Nesten en uke vekk fra bloggen, det var jammen lenge:) Tusen takk dere skjønne skjønne mennesker som har savnet meg!

Vi har vært i nydelige Rauland i helga. Hadde gledet oss lenge til å stå på ski, ake, spise appelsiner og kvikk lunsj, og ikke minst kose oss inne foran peisen og ha masse tid med ungene!
Jeg hadde kjøpt inn masse nytt garn og nye blader. Men som jeg skrev i siste innlegg fikk jeg feber, og jeg har ligget rett ut i fem dager. Har aldri vært så dårlig av influensa før, og har hatt så vondt i halsen at jeg ikke har orket å hverken spise eller snakke. Men men, nå er jeg på bedringens vei, og det er jo bare en liten bagatell! Selv om det var litt kjedelig å ligge inne og se ut på knallblå himmel og glitrende hvit snø. Jeg har knapt spist sjokolade, og gikk inn i en interiørbutikk, men bare snudde og gikk ut igjen, og DA er jeg dårlig;)

Mannen min har vært helt fantastisk, og har tatt seg av unger, hus og matlaging med et smil om munnen! Jammen har jeg valgt en flott pappa til barna mine:) (Jeg har fått "kjeft" i kommentarfeltet når jeg har skrevet at mannen min har vært flink før, fordi noen mener det er en selvfølge, men jeg VET at det alikevel ikke er det, og jeg er veldig glad for å ha en så flink mann. Litt føre var denne gangen altså;) Å ta seg av tre barn på fem år og ned, pluss alle andre gjøremål i fem dager er ikke noe hvilehjem;))

I går kveld fikk jeg morsdagskake, og ungene hadde laget kjempefine kort i barnehagen! Ferdinand delte ut kakestykkene, det var stor stas:)


Nå er formen litt bedre, og i dag står husarbeid på programmet!



Håper dere har hatt en fin helg!




god mandag!

13 kommentarer:

Bente sa...

Syns bare det er flott med litt skryt til mannfolka, det er ikke noen selvfølge at alle stiller opp sånn som din mann gjør. Mange menn kan verken lage mat eller ta i en støvklut (jeg kjenner ihvertfall sorten) ;)
Min kjære er flink på kjøkkenet og flink med lillejenta, og jeg passer på at han får masse skryt for det (vi liker vel også å få litt skryt av og til??) :)
Hilsen fra Bente.

Bdicte sa...

Huff, godt du er på bedringen:)

Du skal bare skryte av mannen din, alle trenger skryt en gang i blant. Og forresten hørtes det meget fortjent ut også:)

Klem
Benedicte

Anonym sa...

Jeg blir glad av skryt selv,jeg:-) Herlig at mannen din stiller opp, på den måten får jo du hvile, og kanskje blir fortere frisk. Ha ei nydelig uke med mann og barn, du Silje! Hilsen Maiken.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
FruLykkelig sa...

Bra du er tilbake i bloggeland, har savnet deg og lrt på hvorfor du ikke blogget ;)

Så kjedelig at du har vært syk, også på ferie og alt da! Her har vi også hatt influensa nylig og den influensan som går nå er jamen hard altså! Vi har heller aldri før vært SÅ dårlige av inflensa. Var kjempe dårlige i nesten to uker hver begge to :/

Selvsagt må gode menn få litt skryt! Når mannen her var syk tok jeg alt, men jeg var litt bitter og sur, hehe. Men når jeg var syk tok mannen alt med smil om munn, da har man lov å skryte av mannen sin ja!

Godt du er litt bedre! Får håpe du blir helt frisk fort! :)

Rigmor sa...

Så flott at du er i bedre form nå! Du får ikke noe kjeft fra meg for at du skryter over mannen...vi vet jo at de fleste menn KAN, men det er nå ikke så greit å skulle overta alle rutinene som jo vanligvis er din 'jobb'! Flott at han er så grei! Ikke alle er det...

Kråkebarna sa...

Så sjarmerande kake.:)
Så bra du er på vei å bli frisk.
Alle fortjener litt skryt i blandt:)
Tenker

Lene

Guttemamma sa...

Sier bare klem jeg♥

Petrine sa...

God bedring :)

Fjordheim sa...

Det er viktig å skryte litt av mennene sine. De trenger det.
Jeg har heldigvis også en flink mann.
Og han blir enda flinkere bare jeg husker å skryte litt av han. hehe.
Ha ei god uke :)

Fjordheim sa...

Det er viktig å skryte litt av mennene sine. De trenger det.
Jeg har heldigvis også en flink mann.
Og han blir enda flinkere bare jeg husker å skryte litt av han. hehe.
Ha ei god uke :)

Camilla sa...

Hei Silje.

Godt å høre at du begynner å bli litt bedre. Selv har jeg vært frisk noen dager og det er såå deilig:). Nydelig kake, tenker smaken var densamme også;). Så koselig gjort av mannen din og barnen.

Gleder meg til inlegg fra deg.

Klem

Den Grønne Baljen sa...

Så klart du skal være stolt av mannen din og kunne fortelle det.: Skryt fortjener de også..
men kjedelig at du var syk når dere skulle kose dere sammen.. Godt å høre at du er bedre nå =))

ønsker deg en fin Valentin dag =))

kerstin