søndag 5. februar 2012

I vinduskarmen


Først må jeg takke for alle tilbakemeldinger ang vinduet på hytta! Vi fikk mange nye idèer, og et par ting vi har snakket om fra før ble også nevnt! Som sagt blir dette budsjett-oppussing, så jeg vet ikke hvor mye vi kan kjøpe nytt, og heller ikke når det skal gjøres. Hvis vi skal beholde vinduet som er der (eller evt bytte i et liknende) liker jeg absolutt tanken på å ha veranda over hele veggen, og rekkverk med kryss i. Og da blir jo det jo en penere fasade, samtidig som man beholder utsikten og lyset.

 

Fylte tulipaner, noe så nydelig!



Her ser dere en av tingene som ble med hjem fra messa i går, et koselig lite skap! Foreløpig står det i vinduskarmen, for dere kan jo gjette hvor det skal komme etterhvert;)




Nå står en ny uke for døren, håper det blir en fin en!




god søndag!



8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Så fint skap.Ta litt etter litt på hytta.Jeg syns den var så koselige.Har planlagt med deg eg nå...Lykke til.

ennahs lille hjørne sa...

Fikk skikkelig vårfølelse av tulipanene dine :) selv om det her bøtter ned av snø..hehe

det lille skapet var utrolig søtt...
Det kommer vel til sin rette i den lille hytta deres ;)

Ønsker deg en ny fiiin uke.
Klem

Audhild sa...

Fine tulipaner, herlige farger som får oss til å lengte etter våren!

Hytteplanlegging/oppussing er gøy ja, vi har også kjøpt oss ei koselig lita hytte vi driver å fikser på!
Det blir så kjekt å komme seg dit, og barna kan få plukke blåbær rett i munnen, leke i den lille bekken som går rett ved siden av hytta, og bli glad i en plass helt fra de er små :)

Lykke til med hytta, håper vi får se litt underveis :)

Karina - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

Jeg skjønner godt at hyttedrømmen tar alle tankene for tiden. Hos meg er det nemlig husdrømmen som gjør det samme. Deilig å ha noe å drømme om :)

Takk for at du deler av drømmen din :) og de flotte bildene dine :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselig :)

Vet ikke om jeg kommenterte vedr fuglematen, etter jeg kommenterte det første gang. Tror dama på NRK hadde feil, og at din oppskrift var riktig. Ikke veldig stor interesse for vår mat, med Flott-fett i. HAr laget et par med Delfiafett nå, så får vi se om de vil ha det. ;)

Håper dere får en fin uke! :D

Rosehagen sa...

Nydelig skap Silje;)

Nyt vinteruken som kommer.

Klem fra Ann-M.

Caroline sa...

Spennende med hytteprosjektet,heldige dere er som fikk den koselige gamle hytten!
Ser for meg veranda langs hele veggen ja,gøy å følge prosjektene deres:)
For et nydelig lite skap du hadde kjøpt på messen!!!
Å tulipaner er jo bare hærlige,spesielt fine de fyllte:)
Ønsker dere en god ny uke!
Klem Caroline

Anns draum sa...

Åååå tulipantid!! Ein herleg forsmak på det vi har i vente, nemleg våren:) Blir så glad av dei flotte fargane!

Klem frå Ann