torsdag 23. februar 2012

Helhet


I dag har vi hatt et spennende og veldig koselig besøk av to herlige jenter, en journalist og en fotograf. Jeg skal skrive på bloggen når saken har kommet på trykk!



Og siden hele huset for en sjelden gangs skyld er ryddig og rent, tenkte jeg å få tatt noen helhetsbilder. Det blir mye nærbilder på bloggen, og det er en grunn til det:)



Her ser dere sofakroken vår. Vi er kjempefornøyde med sofaen vi kjøpte i høst, det er virkelig en ny verden! God å sitte i og plass til alle!


Jeg har (leeenge etter alle andre, som vanlig;)) blitt hekta på Wordfeud. Og det er jo ekstra dumt når man har en arvet Sony Ericsson-telefon selv... Jeg er nemlig veldig lite opptatt av duppedingser som Iphone og alt annet med i foran... Helt til nå kanskje;) Heldigvis får jeg låne mannens telefon. Så blir jeg fraværende på bloggen vet dere hvorfor;)




ha en super kveld!

8 kommentarer:

FruLykkelig sa...

Oi så spennende med besøk av jonrnalist og fotograf da! Gleder meg til å høre mer om dette! Har tatt vare på Bolig drøm bladet hvor det var en artikkel om ditt hjem i, for syns du har det så koselig!

De klærne under her fra LilleMartine var nydlige, takk for tips!

Frihet sa...

Så koselig dere har det!! Ja blir fort detalj bilder, ikke lett å ha full orden hele tiden.

Spennende med besøk :)

Fin kveld!!

Marits Hverdagsgleder sa...

Kjempekoselige bilder. Du har et nydelig hjem!
Klem

Livy sa...

Så gøy Silje! Gleder meg!

Klem fra Livy

Kvinnse sa...

Det er så fantastisk deilig de gangene alt er rent og ryddig. Det er bare så synd at det bare varer noen timer... ;0). Kjempe fine bilder. Den sofaen så deilig ut. Hvor er den kjøpt? Vi skal også med tiden skaffe oss en ny. Bare spare litt først!

Hegeslilleboble sa...

Så spennende da!! Blir kjekt å lese mer om det etterhvert:). Jeg er også hekta på wordfeud, farlige greier;).

Jatte sa...

Dere har det SÅ flott!:)

Fjordheim sa...

Godt det ikke bare er her i huset det oftest passer best med nærbilder. hehe.
Ekstra koselig de gangene en klarer å få hele huset i stand.
Ei flott stue dere har. Flere flotte møbler. Den sofsen ser herlig ut.
Spennende å se hvor disse bildene havner.
Ønsker deg ei herlig helg :)