lørdag 18. februar 2012

Er ikke det vårblomster da?


...spurte mannen da jeg kom drassende hjem med en 10-pack med ministemor i går.
Joda, det er vel igrunn det. Men når 50 kr gir så mye blomsterglede og vårstemning er det det samme for meg om det er februar eller april!





Og det er nok ingen tid på året jeg setter stor pris på de yndige små blomstene som nå. Når våren kommer eksploderer hele naturen på èn gang, og jeg føler at jeg ikke klarer å følge med. Nå kan jeg nyte de skjønne vårtegnene inne, og ute forsivnner snøen litt etter litt. Så får tiden vise om den plutselig kommer tilbake igjen! Uansett går det mot lysere tider





ha en riktig fin lørdag!



13 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Stemorsblomster er jo så fine :)))
Ble jo skikkelig vårstemning innendørs hos deg i dag !!
Nyt blomstene og dagen !!

Klem // Heidi

Med kjæleik til livet sa...

nydelig - no gleder vi oss til våren ;)

monika ;)

Lina sa...

Åhhh - no fekk iallefall eg vårstemning! ♥ nyyyydelege bilete, Silje! Og du er så flink å skapa vakre stilleben. Måten du kombinerer alle dei fine vasene/krukkene etc med blomar og blondar - FINT! :)

klem frå Lina

Kort og Søm sa...

Nydelig vårstemning! :O)

Blåbærtua sa...

Nydlige blomster:)

Bente sa...

Å, så søte. Hadde jeg kommet over dem, hadde de nok blitt med meg hjem. Elsker vårblomster.

Ha en flott søndag

Klem Bente

Kvinnse sa...

Takk for tipset om kittet. Da fikk vi prøvd det i dag. Stas!

jordbærpiken sa...

Ååå, vårstemning, kom til meg!!! De er helt nydelige disse små blomstene. Og veldig flinke til å overleve i blomsterbedet faktisk! Tror jammen jeg skal plante noen til våren. Gleder meg til å grave i jorda nå. Ha en god helg, Silje!

Nicoline sa...

Stemorsblomster er helt nydelig, veldig sarte! Så koselig du har gjort det med blomster i krukker og boller. Ha en fin fastlavn i morgen. Klem Nicco

Siddis back home sa...

Så flott vår hos deg, ikke helt der ennå i Stavanger, her hagler det ikveld, ha en kreativ søndag hos deg!

Jatte sa...

Ååå, så herlig!
Har dem begynt og selge slike allerede <3

Ha en herlig Søndag,
Klem Jatte!

PS: En konkurranse inne hos meg nå om du vil delta!:)

Gårdejerinden sa...

Åh hvor er de yndige :0)

Caroline sa...

Såååå hærlig vårlige bilder!
Jeg elsker stemorsblomstene:)
Å det er sant som du sier,en setter liksom ekstra pris på dem nå i disse tider der vi lengter slik etter våren...Snøen smelter utrolig fort i disse tider,å dagene blir lysere,fantastisk!
Ha en fiiiin fastelavenssøndag:)
Klem Caroline