tirsdag 31. januar 2012

Tirsdagstips!


Jeg er stadig på jakt etter såpepumper! Ikke at vi har et veldig stort forbruk, men vi har faktisk måtte byttet ut noen de siste årene. Pumpene har blitt ødelagt, eller glasset knust. Jeg synes det er vanskelig å finne fine og ikke altfor dyre såpepumper, og vil derfor tipse om dette settet, såpepumpe og tannglass med sisseleringer for 99 kr/settet, kjøpt på Nille! *tipselitips*



I dag har det vært grått ute, og jeg har igrunn følt meg litt grå og trist jeg også. Vanligvis stortrives ungene i barnehagen, men i dag gikk ikke leveringen så greit. Jeg er sikker på at det gikk bedre etterhvert, men alikevel blør det i mammahjertet, og det påvirker hele dagen min. Jeg er glad det går mot lysere tider, da takler jeg "hverdagsmotgang" litt bedre!



Friske farger og påminnelse om vår, det trenger jeg på dager som disse!


Og en skravlekveld med verdens beste barselgruppe hjelper nok også på humøret, i kveld er det KLUBB! (Da er man skikkelig voksen vel, når man skal på klubb;))




ha en fin kveld!

22 kommentarer:

hjertero.com sa...

Hurra for klubb! Tenk det da, ikke bare verdens beste barselgruppe, men verdens beste KLUBB og! Jammen er vi heldige! Gleder meg til å se deg snuppa! Mine såpepumper er utslitte, så kanskje jeg skal ta meg en tur på Nille!

Klem klem

Magda sa...

Wonderful photos!
I admire :-)
Greetings :-)

mette sa...

Takk for tipset! Her i huset synes jeg også at vi mangler såpepumper stadig.

Lene i Annekset sa...

Så fin såpedispenser, den må jeg se etter, takk for tipset! Og kos deg på klubb! :)

Hilsen Lene

Anonym sa...

Takk for tips! Akkurat hva jeg er på jakt etter. Flott blogg du har!

Thea

Svenja sa...

nice pictures :) your blog is super lovely !
have a nice day, and come visit my blog if you like.

http://traumzuhause.blogspot.com/

svenja !!:)

Stine sa...

Takk for fint tips. Og klem til et mammahjerte fra et annet..Kjenner på følelsen, heldigvis er det som oftest verst for oss, barna glemmer etter noen minutter.

Blåbærtua sa...

Så nydelig sett:)

hobbyvimsa sa...

Masse god bedring;)

Vondt når disse barna ikke vil i barnehagen,har noen slike dager her også innimellom;)

Klem
Linda

Anonym sa...

Takk for tips! Fin blogg!

martine sa...

Takk for tips! :) Er på jakt etter akkurat det selv, og har end ikke kommet over noen fine så da skal jeg sjekke ut nille :)

Mette Wad sa...

Rigtig sød sæbepumpe til en fornuftig pris. Jeg har også måtte skrifte dem ud ofte, enten går pumpen i stykker eller de bliver grimme. Men så er det jo godt de ikke koster mere;)

Hanne Mette sa...

Huff, sånne dager er ikke noe gode. Håper det blir bedre etterhvert. Kos deg på klubb. Høres veldig koselig ut. :)
Klem fra Hanne Mette

Therese sa...

Blomster i herlige farger hjelper jo litt, men skravlings med gode venninner er enda bedre;-)

Klem Therese

Karina sa...

Ikke mye moro å levere fra seg barna når det er slike dager... Men det går heldigvis fort over, ihvertfall for barna... :)
Håper du koser deg på klubb!!
Klems

Kristin sa...

Supert tips altså..jeg er nemlig også på leit etter et sånt sett. Og med to bad er det jo supert at det ikke koster så mye:)
Huff, trist med sånne leveringer...men det er nok som du sier, det går fort over. Men det gjør veldig vondt i mammahjertet <3

Anonym sa...

Kjære Silje!

Kjenner godt den følelsen av smerter i mammahjertet når barna ikke vil gå i barnehagen. Da er med ett hele dagen ødelagt -og mange tanker kverner rundt i hodet. Helt til leveringen går fint igjen neste dag:-)
Det er helt normalt.

Bare minn deg selv på at ungene har det fint i barnehagen. Og at de bare synes det er litt trist akkurat når mamma går. De kjenner litt på savnet, men så går det veldig bra når mamma har gått. Og så kommer du jo snart igjen:)

Ha en fin kveld med klubb. I vår vennegjeng har vi klubb en gang i måneden. Kjekkeste jeg vet. Og i år fyller vi jo 30. Hipp hipp hurra :-)

Klem fra Anita (mailvenn) :)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Her var det ganske litt påske fornemmelse...så herlig!
Ha en fin uke videre.
Klem

Beth sa...

Det er jo såå koselig å ha en pen såpedispenser stående framme? Har en på badet, en på toalettet og en på kjøkkenet. Kanskje blir det en ny fra Nille også?

Ha en strålende dag!

Maya sa...

Ja, det gjør vondt i mammahjertet når ungene ikke vil leveres, og det blir gråt og skrik.. Har det heldigvis ikke sånn så ofte, men det de har gjort hos oss, er at de ringte fra barnehagen like etterpå og fortalte at alt var greit igjen :) det satte jeg stor pris på :)

Ha en fin dag, og kos deg på klubb! :)

Recipe for Joy sa...

hei på deg!

Ingenting er kjekkere enn dameklubb. Godt å "slarve" litt.. :)
Takk for tipset ang såpedispenser. Holder på å se etter det selv!

Trist når ungene ikke vil i bhg ja.. Men heldigvis så glemmer de det fort tror jeg. Er slik noen dager med oss også, men heldigvis er det somregel ikke noe problem og ungene stortrives. :)

Ha en finfin dag. Klem :)

Anonym sa...

Heia Silje :o)

Flott tips, får tak i mye som er bra på Nille :o)

Håper du får en knallkoslig klubb kveld :o) Kos deg <3

Klm fra Solveig