tirsdag 10. januar 2012

Tilbake til virkeligheten


Tusen takk for alle fine ord dere legger igjen her hos meg! Godt å høre at det er flere som drømmer om sommeren på en kald vinterdag:) Hos oss snødde det i nesten hele går, så nå er det nydelig hvitt ute!


Nå skal jeg skal ut og gå tur med en god venninne!




ha en flott tirsdag!



Nok en gang må jeg beklage at jeg er dårlig til å svare på spørsmål og hilsener. Dere må gjerne mase på meg om dere lurer på noe, jeg pleier å skjerpe meg da! Tiden strekker dessverre ikke alltid til. Håper dere forstår:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Jeg har et spørsmål:-)
Jeg skal bake muffins til en jentebursdag og ser at du har laget noen fine! Hva slags topping bruker du på muffinsene og hvordan får du de ulike fargene?
takk for svar!
Hilsen Mona

Livy sa...

Hei kjære silje!
FOR noen vakre sommerbilder i det forrige innlegget - jeg leeeeeeeengter!!! Ja, vi må planlegge en treff! DET hadde vært superkoselig!!

Ønsker deg en fin dag i snøen! Klem fra Livy♥

Monica sa...

Jeg forstår vedig godt at ikke tida altid strekker til. Kjenner meg godt igjen, ikke bare bare å få svart på alle kommentarer. Jeg sliter litt med det selv på egen blogg, og med sååå mange lesere som du har må det være tusen ganger vanskeligere for deg. Bare fortsett å skrive innlegg du, det er jo det det først og fremst handler om. Og glem den dårlige samvittigheten hvis den dukker opp, det øver i hvertfall jeg på her:)

Beth sa...

For et heeerlig vindterbilde du viser i dag!
Lenge siden jeg hadde hagen full av snømenner nå...

Emma og mamma sa...

Elsker bloggen din!! Du MÅ jo være verdens beste mamma??! :))) Derfor lurer jeg på hvordan du får dagene til å gå opp med tre søte små, særlig med en liten baby? :) Slev har vi en liten jente på 7 mnd, men rekker ingenting annet enn mating og soving i løpet av dagen :)
Lurer på om du har noen tips angående nattesøvn hos de små? siden du har tre barn, regner jeg med du sitter inne med litt erfaring :)

Klem Camilla

Therese Nesse sa...

Hei Silje, har du en e-post som man kan nå deg på?

Mitt nummer er 93 83 49 68
therese@barnogbo.no

Anonym sa...

E-postadressen hennes står på høyre side:) siljewest@hotmail.com