onsdag 18. januar 2012

Takk ♥


Tusen, tusen takk for alle gode ord om kjøkkenet vårt! Dere er så snille

Jeg nyter fortsatt mitt "nye" kjøkken, det er til og med en fryd å ta ut og inn i oppvaskmaskinen, så lenge det varer;) Det var noen spørsmål, så jeg svarer her, i tilfelle flere lurer.


Malinga vi brukte var Lady Supreme Finish 40 på innredning og møblement, og Baronesse Fløyel silkematt på vegger, begge i 0502-Y, egghvit. Malingen kan absolutt anbefales! Vi grunnet ikke først, men slipte bordplata.

Gardinene har jeg arvet av mamma, hun hadde dem på hytta i mange år før jeg fikk dem. De er kjøpt i en lokal butikk som ikke finnes lenger.

Kjøkkenet kommer fra Sigdal.


Håper jeg fikk svart på alt da, hvis ikke, spør igjen!



Små gamle skatter er med på å skape et personlig preg synes jeg!



 Den gamle vekta har vi arvet etter mannens bestemor!

Nå er det håndballkamp, strikketøy og avslapning som gjelder. Mannen og jeg fant ut at vi ikke har slappet av i sofaen på en uke, så da er det på tide!




ha en fin kveld!


5 kommentarer:

spirea sa...

Nydelig blogg du har :) Legger meg til som følger jeg! Masse flott inspirasjon - og jeg liker måten du skriver på. God uke videre til deg! :)

Mi familia sa...

Endringen av kjøkkenet er fantastisk! Et veldig enkelt prosjekt, men med en WOW effekt! Gratulerer

Klem, Vicky

Ruter & Hjerter sa...

Du har all grunn til å være fornøyd Silje!!! Knall fint!!!
Likte godt trekkene på stolene, og det er så morro å kunne bytte ut for ei billig penge!! Har selv slike stoler!

Lene i Annekset sa...

Så fin den vekta var! Moro å ha ting fremme som man har arvet, syns jeg også. Skjønner godt du er fornøyd med kjøkkenet, wow du har mye plass altså (selv har jeg et bittelite kjøkken,som også er gang, så her er det trangt om saligheta, men DET GÅR! :))

Hilsen Lene i Annekset

Magda sa...

Wonderful blog! I admire your photos! :)