søndag 29. januar 2012

Oslo!



Vi har tilbragt helga i Oslo! Ganske så kaldt, men veldig koselig! Vi har sett slottet, gått litt i byen, overnattet hos tante Anette og i dag ventet høydepunktet, Disney On Ice! Og jammen var det verdt ventingen, det var et kjempebra show!



Etter ti minutter i bilen i går formiddag lurte Augusta på om vi snart var fremme... Og kjøreturen tar to timer:) Og siden vi ikke finner fjernkontrollen til dvd-spillerne (og derfor ikke kan velge språk) har vi sett x antall episoder av Postis Pär... Ja ja, ut på tur aldri sur, og alt gikk igrunn veldig bra!



I kveld skal jeg planlegge noe som har med varme å gjøre, må bare legge barn og tines foran peisen først;)





ha en fin søndagskveld!


10 kommentarer:

Emmas hvite borg sa...

Så koselig med show da :) Fine bilder av dine søte små fra turen. Jeg legger meg til som følger jeg Silje. Ønsker deg en varm uke! Klem Anette

Fru Andersen sa...

Hørtes ut som en koselig tur!

Har lurt på å gå på showet vi også, men kom aldri så langt....

Nydelig den lille krakken du har i headren din forresten:-)

God søndagskveld videre!

Anonym sa...

Høres ut som en hyggelig tur til Tigerstaden :)

Forresten, sikker på at dere trenger fjernkontrollen for å skifte språk? Trodde jeg også nemlig, helt til mannen trykket opp og nfed på den knappen i midten (på selve skjermen). Ikke sikkert det er samme systemet hos dere da. Fortsatt god helg. Pia

silje-sin sa...

Hei Pia! Jeg tror vi har trykket på alt som er mulig (i ren desperasjon;)) uten at det gikk. Det er nok ikke touch-display, det skulle det vært! Takk for hilsen:) Hilsen Silje.

Høstmamma sa...

Hei.
Jeg og lillemor har også vært i Oslo i helga. Disney on ice på fredag og shopping i går.
Enig med deg at det var en fint show. Sunniva storkoste seg hele tida, men ble litt redd dragen. Da krabba hun opp i mammas fang;-)

Ha ei fin ny uke!

Stine sa...

Så koselig:-)) Disney on ice er fantastisk for små prinsesser. HA EN FLOTT UKE!!Gleder meg til å se hva du planlegger.. Hilsen fra Skien

Siw Aina sa...

Åh, det hørtes utrolig koselig ut :)
Håper du har fått varmen i deg.
Klem

Cinciarella sa...

I made ​​your own photos when I visited Oslo, but there was no snow, it was November. Have a good week.

Karin sa...

Hei Silje,så fine bilda fra hovedstaden..Så kaldt ut ja.Her i Trondheim er det også kaldt.. Ønsker deg en flott uke.Karin

Monica sa...

Høres ut so. En koselig familietur:) ønsker deg en fin kommende uke:)