mandag 16. januar 2012

Nydelige nyheter!


Som så mange andre er jeg veldig betatt av de nydelige tingene fra GreenGate. Jeg har ikke så mange deler, og som dere vet trenger jeg ikke sårt flere serviser heller :), men noen få ting må nok lure seg inn i kjøkkenskapene mine! Jeg er imponert over hvordan GreenGate hele tiden kommer med nye og spennende kolleksjoner, og at alt matcher!


Sommerkatalogen kan du se HER! bildet er lånt fra greengate.dk


Helga er over for denne gang, og vi er snart ferdige med prosjektet vårt! Gleder meg SÅ til å vise bilder etterhvert!





ønsker alle en fin ny uke!



9 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Gleder meg sååå mye til "Dora White" kommer for salg ♡ så utrolig mye lekkert i sommerkatalogen :)))
Å jeg gleder meg til du skal vise hva dere har holdt på med også :))

Ha en strålende uke
klem Heidi

Anonym sa...

gleder meg til å se hva dere har bedrevet helga med:)

Frihet sa...

Så mye flott!!! Å nå ønsker jeg meg sommer!!!

Kine sa...

Åhh der var det mye lekkert :)
Jeg falt skikkelig for serien som het Dora White :D
Jeg burde strengt tatt heller holde meg til en av seriene jeg allerede samler på men, godt de matcher så bra ;)

Vita Hemligheter sa...

Vilka underbara bilder, får en att längta galet till sommaren:)
Kram Emma

Villblomsten sa...

Nyyydelig :-)

Villblomsten sa...

Hei igjen :-)
Bare ett lite tips :

Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
Ny sjangse - Hver måned
ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ?
de har litt klær til dame også :-)

Divamamma sa...

I love it ! :-)

Rosalies Träume sa...

Fein sieht es bei Dir aus. Ich guck gern wieder rein.
Gute Nacht
Rosalie