torsdag 19. januar 2012

Lyslenke med engler


Like før jul ringte det på døra vår, og utenfor sto søte Elin som har bloggen Maria & Emilie's. Jeg hadde vært så heldig å vinne i en give away på bloggen hennes, en nydelig lyslenke med engler fra Trend Collection. Nå lyser den så fint opp på rommet til Augusta.




Herlige engler, med perleben og vinger i fjær! Tusen takk Elin:)



Nå har ungene og jeg tatt helga, deilig! I kveld skal jeg legge meg til lading på sofaen, for nå var visst energien tom gitt;)




ha en fin kveld!

30 kommentarer:

Jatte sa...

SÅ utrolig søt!
Denne gir nok kjempekoselig lys på jenterommet ja!

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Livy sa...

Så skjønne engler!!
Ønsker deg en fiiiin kveld! Må du få masse ny energi! Klem fra Livy

Ingrid Louise sa...

Nydelig skjønn!! :-)
klm ingrid l

susan`s side sa...

Så utrolig fin den var, kan den kjøpes på nettet? Vil gjerne ha denne på rommet til jenta mi

Vibeke M.R sa...

De var utrolig søte!!

Ellevillan sa...

De var jo bare helt nydelige : )
Passet kjempe bra inn.
Ha en fortsatt strålende uke : )
mvh Heidi

Uthski Badutski sa...

Hvor er det nogle fine engle.
Og hvor har du bare en fantastisk blog, som jeg lige faldt over:) Vil straks melde mig som fast læser :)
Hav en dejlig aften,
Natascha

Recipe for Joy sa...

Nååmen så fiiin. :) Kan tenke meg at snuppa kunne tenkt seg en slik på rommet sitt.. Eller, var det meg? ;) Hihi. La meg til som følger jeg. Mye fint her inne hos deg.

Klem Marlene :)

Anonym sa...

Søte lysengler :-) Nå håper jeg at du tar vare på deg selv etter hektisk malejobb på kjøkkenet deres! Det ble forresten bare helt nydelig! Og jeg syntes dere hadde det så fint fra før ;) Ønsker deg ei riktig god helg !
Klem, Maiken.

Talentina sa...

neimen så søte!

Marits Hverdagsgleder sa...

Kjempesøt!

Fra huset i svingen sa...

Supersøte :-D

Klem Karianne

Whitebite sa...

Jeg tror dette må være den fineste lyslenken jeg har sett! heldig!
klem:)

alottes verden sa...

Så heldig du var da...herlige engler:)

Ha en fortsatt fin uke
Ann-Charlotte

Kvinnse sa...

Så fin lysslynge. Det ble kjempefint over senga. Tipper jenta sovner godt om natten :0)

Marimor sa...

Heisann:)
Den var utrolig søt:)
Legger den i minneboksen, kanskje Lillemor må ha en slik en dag:)

Ha ei fantastisk helg!!

Klem Mari

Sommerlyst sa...

Så heldig! De var kjempesøte og alle småjenters drøm vl jeg tro!

Håper du har en fin"lade" kveld!

Klem

Sommerjenten sa...

Kjempesøt!!! Den var jo bare helt nydelig! Og passet perfekt inne på barnerommet. Og den sengen da, sukk....

Ha en fin kveld!

Klem Lene

Fru Føreland sa...

Kjempesøøt;D

Bdicte sa...

Heldige Augusta:))

Legg deg på sofaen med god samvittighet, ærlig fortjent!

God helg til dere!
Klem
Benedicte

Anonym sa...

Så utrolig fin lysslynge!! Fant den ikke på den linken du la ut.. Vet du ha den koster?

silje-sin sa...

Hei anonym! Jeg vet dessverre ikke hva den koster, men så de hadde "kontakt oss"-skjema på siden der, evt kan du spørre Elin, for hun jobber der;) Hilsen Silje.

Mi familia sa...

Nydelig lysslinge!
Gratulerer til lille jente din med den flotte gave!

Elin sa...

Så fint det ble! Helt perfekt, en prinsesse verdig! :)

Hvordan gikk det forresten med Mario? Hihi...

Flor de Alfazema sa...

Eu fico encantada vendo seu blog, sua casa, sua familia, a sensação que me passa é de muito amor. Linda família! www.umdianocampo.blogspot.com

making baking and creating sa...

Amaizing:)

Anonym sa...

Denne skulle jeg gjerne hatt to stykker av, til jentene mine. Knall fin var den! Har ikke sett sånn før, det liker vi:)

Hild Frøya sa...

Så fiiiin. Har nesten lyst på en selv..

Bety sa...

Very very beautiful! They are great!

Anonym sa...

Hei Silje!
Så fin den var - må få tak i en slik til min lille skatt <3 Ser at du har en engel hengende i taket over sengen også. Den var helt nydelig. Er den gammel eller får man tak i den noe sted?

Ønsker deg en fin søndag!

Klem Silje