onsdag 11. januar 2012

Lite vellykket photoshoot...:)


Da venninna mi og jeg gikk tur i går, la vi turen vår gjennom byen. Begge sperret øynene opp da en butikk hadde masse salg på Cream/Creamie-klær. Vi har begge døtre på fire år, og hadde allerede sett oss ut noen favoritter! Jeg handlet flere plagg til Augusta, og like kjoler til henne og meg. Må innrømme at de lyserosa plaggene som hang på vårnytt fristet enda mer, men vi fikk mye fint!

I dag skulle vi ha på kjolene, og jeg tenkte å vise de på bloggen!



Ferdinand skulle ta bilder av oss, og knipset to før han var lei. Og ingen av oss var spesielt synlige på disse bildene:) Så i ekte blogge-stil stilte vi oss foran speilet. Vel, dette er ikke lett. Helst skal jeg jo holde inn magen også, og smile pent;) Et par bilder senere var også Augusta lei...



...og kjolene var fremdeles ikke foreviget. Så da fortsatte jeg alene, men igjen, uten særlig hell. Pluss at jeg har verdens verste ettervekst. Etter tre barn er jeg visst ikke veldig blond lenger, og siden jeg hadde et mislykket frisørbesøk i fjor sommer (hvor håret endte opp grålilla, og med tilsammen seks timer i frisørstolen) har jeg ikke kunnet farge det. Nå er det derimot på høy tid, men helt hva jeg skal gjøre vet jeg ikke.



Her er de andre plaggene ihvertfall, skjørt og knestrømper og tunika med mamelukker.



Tror jeg holder meg til interiørfoto:) Men vi er ihvertfall fornøyde med de nye kjolene, det var det jeg skulle frem til:)




ha en fin kveld!


25 kommentarer:

Vibeke sa...

Artig innlegg :) Fine er dere!
Og kjempe fine klær.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

koselig innlegg.. Klærne virket veldig fine
Ha en fin kveld
klem

Mi familia sa...

Nydelig klær, barna og fotograf!

Mvh,
Vicky

hjertero.com sa...

Haha, syntes jeg ser dere holde på! Morsomme bilder da, og lekre kjoler!! :)

God onsdag kveld!

Kram

Marits Hverdagsgleder sa...

Ikke alltid det perfekte er det mest vellykkede :) Fotoshooten er artig!
Og fine blir dere, helt sikkert :)

Lina sa...

Hihihihi :) eg smilar og ler! ♥ så vakker du er, Silje! Nydeleg smil :) det bildet der du og Augusta ler er kjempefint! Ho liknar på deg :) kjolane var superfine og! Cream har så mykje flott!

ha ein fin kveld de og :)

klem Lina

Blåbærtua sa...

Kjempefine klær og bilder:))

Sommerlyst sa...

Ååå fine fine Silje!!

Herlig innlegg - og fine klær dere har fått tak i!

Stor klem!

Siv sa...

"smiler" Godt jobbet ;)
Cream har veldig fine/søte klær til en rimelig penge.
Har den mamulukken selv :)
Syntes du er kjempefin jeg, begge to ;)

salige lavendel sa...

Jeg synes dere ser veldig søte ut begge to i nye kjoler =) Har dilla på grått for tiden jeg også.

Kine sa...

Dere er så fine atte :D
Kjolene også, jeg er veldig glad i den gråfargen :)

Trines Hus og Hage sa...

To søte jenter i nye og koselige klær. :-)

Klem Trine

Therese sa...

Hehe... så koselig innlegg:-)
Det er jo sånn det er for de fleste når de skal ta bilder;-)Søte jenter begge to, og søte kjoler!

Klem Therese

Leonoras-eventyr

Whitebite sa...

Synes ettervekst er fint jeg Silje!
Og det er ikke tull en gang, jeg synes håret ser mer naturlig ut slik (på dere som bleker/striper håret) :)

Du er jo fin da,uansett.
Nydelige klær!

Lotta sa...

Koslige bilder:)

Jatte sa...

Fine dere er :)
Moro at dere har matchende kjoler da!

Ha en FIN Torsdag,
Klem Jatte:)

Anonym sa...

Fine kjoler, og fine jenter!! :)

Ha en fin torsdag, Silje!

Bloggen din er fantastisk!
Den hjelper meg :)

klem mor til 2

Anonym sa...

Kjempekoslige bilder ,du skriver så bra Silje :o)

Hørtes ikke noe særlig ut med seks timer i frisørstolen nei ...ufffff
Striping er jo et godt alternativ da :o) (snakker av erfaring ;o)) )

Beundrer at du deler så raust av dine ideer og kreativitet Silje .

Ønsker deg og dine en flott torsdag og snart er det helg :o)

Klem fra Solveig

(som bare må innom bloggen din innimellom :o) )

hilde88 sa...

Så hyggelig å se bilder av deg også!:)

Stine bergensjente sa...

Håret ditt er jo bare super moderne, visst du farger det ennå litt mørkerer i toppen.. "Ettervekst" er jo kjempe inn nå.. Sånn bevisst ettervekst liksom! Veldig stilig syns nå jeg :) Ha en flott dag :)

Lene sa...

Så fine dere var! Skjønne klær! Og en litt morsom historie, det liker jeg! :)

Hilsen Lene i Annekset

Lena sa...

Haha, sååå artig! Men kjolene er lekre, for her i heimen har vi de nemlig selv.... Både Snupsi og jeg!

Anonym sa...

Nydelige kjoler og nydelige jenter :-)
God helg! Klem, Maiken.

Bondekåna sa...

Nydelige jenter i nydelige klær! Jeg hadde garantert kjøpt like til prinsessa og meg hvis jeg kom over :)

En fin fredagskveld og helg ønskes deg!

Bondekåna

aase sa...

Herlig, synes jeg ser dere ja.....♥

Klærne fra creem fyller nær sagt hele mitt skap så at jeg liker det du viser skjønner du vel....♥♥♥