mandag 23. januar 2012

Ikke før...


...har jeg skrevet et innlegg om at jeg må få ting UT av huset, så skriver jeg om noe jeg gjerne vil ha INN;)


Et tallerkenstativ i denne stilen har jeg hatt lyst på leeeenge, men det ser ikke ut til å finnes noe sted! Og siden jeg har fått så flott hjelp fra lesere før, spør jeg igjen! Vet noen hvor jeg kan få tak i et slikt? Bildet er lånt fra bloggen til Lobelia, de har hatt det før men har det ikke lenger.

Jeg blir kjempeglad om noen kan hjelpe, send gjerne mail til siljewest(at)hotmail.com


Håper alle har hatt en fin start på uka!




god tirsdag!

12 kommentarer:

Jatte sa...

De har hatt slike på KID ihvertfall :)

Grønsdal Gård sa...

Hmm...dersom du er kjent med Ebay så finner du det kanskje der? Stilig er det iallefall! Lykke til med jakten!

Grønsdal Gård sa...

PS! Kremmerhuset har noe tilsvarende, bare med en fugl oppå toppen. Sjekk nettbutikken! :)

Anonym sa...

http://morell.no/produkter/kjokken/flott-tallerkenstativ-38x305x57cm.aspx


Hege:)

Underberget sa...

Ja, slike er fine! Husker å ha sett et tallerkenstativ på bruktbloggen til Liven for en stund siden. Jeg har dessverre ikke plass på kjøkkenbenken min...

Anonym sa...

Hei. Viss du googler "tallerkenstativ" med bilde får du frem mange alternativer. Trykk på det stativet du vil ha. Ofte står det hvor det er fra. Fant bl.a noen hos vintage-huset.dk under "nyheter"... Lykke til med jakten.

Amaretta sa...

Det er et tallerkenstativ hos Fru Rosas landhandel. På salg til og med! Der har de jo så mye fint!

http://www.frurosaslandhandel.no/?PageID=1351&ItemID=318

Vitaboet sa...

Har akkurat maken. Står nere i boden og tanken var at jeg skulle hive det. Er litt lei av det:(.

Vil du kjøpe? Helt i nykjøpt stand og veldig pent. Bare si fra Silje. Jeg bor i Oslo, så tar jo ikke lang tid å sende til deg:)

Klem Camilla

Vitaboet sa...

Hei igjen. Takk for fine ord.

Klart du får kjøpe det vennen;).

Jeg kan sende det til deg. Jeg må finne en bra eske og sånn bare.
Så har du det sikkert til neste uke eller før. Hvis jeg husker riktig så kjøpte jeg det for 399 SEK for 2 år siden.

Så hvis vi sier 199 NOK+frakt?

Si fra hvis du syns noe annet;)

Klem så lenge..

Anonym sa...

sjekk finn.no

Eva sa...

Heisann!
Kom tilfeldigvis over tallerkenstativet du leter etter hos frudahl.no

http://www.frudahl.no/kategori.php?kategori=65&subkategori=76

Hilsen Eva

Eva sa...

Heisann!
Kom tilfeldigvis over tallerkenstativet du leter etter hos frudahl.no

http://www.frudahl.no/kategori.php?kategori=65&subkategori=76

Hilsen Eva