fredag 20. januar 2012

Hvite ranunkler


I går kveld sovnet jeg på sofaen kl 21, og våknet ikke før 23.30. Det var den kvelden;) Jeg har hatt en litt hektisk uke, men sånn er det vel for oss alle iblant:) Nå er det ny kveld og nye muligheter, og til og med fredag kveld, den beste i uka!



Etter gårsdagens lille lur våknet jeg til hele 20 kommentarer på innlegget mitt! Tusen takk til dere alle som så trofast skriver til meg, og til alle mine nye lesere! Jeg vurderer hver uke om jeg burde slutte å blogge, men med alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg får ender jeg alltid opp med å fortsette! Så tusen takk Uten dere ingen blogg!





ønsker alle en fin fredagskveld!



Jeg prøver å undersøke hvor engle-lysslyngen kan kjøpes, sier ifra når jeg vet mer!


24 kommentarer:

Rosalies Träume sa...

Das sieht wunderschön leicht und frühlingshaft aus.
Liebe Grüße aus Dresden
Rosalie

Mi familia sa...

Ønsker deg en god helg!

Vicky

Sommerlyst sa...

Ja det er deilig med helg! I dag har jeg hatt fri. Har fri annenhver fredag, og det er så deilig.

Har tenkt på å slutte å blogge jeg og, men så ble det plutselig mer dagslys og gøy å fotografere igjen...så det ser ut som jeg fortsetter litt til :)

Håper IKKE du gir deg med det første! Det vil blir ett stort savn for interiørbloggverden!

God helg!!

Klem

Anonym sa...

Verdens beste blogger må ikke gi seg ;)
Marianne E

Augustsnuppe sa...

Deilig med fredag:) Vi pusser opp kjøkkenet, så denne helgen er det full fart. Ønsker deg og dine en god helg. Nyt den.
Yvonne

May Lene sa...

Vurderer du virkelig hver uke om du skal slutte å blogge? Da må jeg bare få si at jeg er utrolig glad for at du fortsatt blogger! Jeg håper du vet hvor flink du er! :)

Dette er uten tvil favorittbloggen min - du tar så fine bilder, og jeg blir alltid så glad av å titte inn her! :)

Håper du får en flott fredagskveld, Silje! God helg :)

Tonje sa...

Håper du ikke slutter å blogge, du er en av mine absolutte favoritter!Du skriver så koselig og jeg må alltid innom når jeg er på nett;)God helg til deg og dine:)

Tonje

Karin sa...

????????????Slutte å blogge du liksom??!!! nei det går itj æ med på.Du e jo min store favoritt.Det går bare ikke,kæm ska glæd mæ hver dag da,med vakre bilda og fine teksta og inspirasjon?? Nei ikke skrem mæ sånn da Silje. God helg te dæ og dine :-)

ELIN sa...

Ønsker deg en fin fredagskveld, og en riktig god helg. Nydelige blomster :) Klemmer fra Elin

Blåbærtua sa...

Nydelige blomster:)god helg!!

Anonym sa...

Du må ikke slutte å blogge. Du er min favorittblogger.
Margareth

Anonym sa...

Silje, du må aldri slutte å blogge! Jeg leser bloggen din hver dag, og det har jeg gjort i et par år nå. Du er bare et par år eldre enn meg, men du er så flink, kreativ og kunnskapsrik om mange ulike ting :) blir helt imponert jeg ;) ønsker deg og dine en god helg <3 klem Siri

Silje Charlotte sa...

Nei, du må ikke slutte å blogge. Ser frem til å gå inn på bloggen din hver dag; blir så inspirert. Det er en ordentlig koselig blogg å følge med på:)

Janne sa...

Det er jo godt med en liten time out på sofaen en gang iblandt:) nydelige blomster og håper virkelig ikke du slutter med bloggen, den er bare sååååå koselig å lese hver dag:)
Ha en super helg:)

Anonym sa...

Håper du itte slutter å blogge for din blogg er apsolutt min favoritt :) itte en dag uten at je ær innom :) Go hælj :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Ønsker deg en fantastisk fin helg..
Så mye lekre innlegg du har hatt den siste uka. Lekkert kjøkken, nydelig lyslenke osv.

Kos deg med helgen
klem

Trines Hus og Hage sa...

Hei Silje.
Så skjønne ranunkler! Herlig med noen slike vårgleder på etterjulsvinteren. Jeg har sett på innlegget ditt om kjøkkenforandringer, og skrev en kommentar der, glemte at jeg burde har skrevet på dette nyeste innlegget. Vel, om du har lyst til å se kommentaren, vet du hvor du finner den.... :-)

Klemmer fra Trine

Marits Hverdagsgleder sa...

ante ikke hva hvite ranukler var... nå vet jeg det :) *smiler*
Og den mugga sto jeg med i hånden her om dagen, men fikk ikke bestemt meg om jeg ville ha lys turkis eller maken til din...

Mitt hjerte sa...

Kjære Silje! Du må ikke vurdere å slutte bloggen, nei nei nei!! Du er favoritt bloggern min og jeg har fulgt deg siden du startet. Din blogg er den bloggen som inspirerer meg mest , som er så ekte, så naturlig og som jeg bare må lese hver dag!! Jeg kjenner meg veldig ofte igjen i det du skriver og kjenner vi har veldig mye til felles:) selv har jeg i mange år hatt lyst til å blogge daglig, men har ikke fått det til så ofte som jeg ønsker. Ofte har det hendt at det jeg tenker blogge om har du også blogger samme dag, ganske så vittig;)
Gleder meg til å følge deg videre!
Ha en super fin helg med den flotte familien din!
Klem fra Merete

Anonym sa...

Hei Silje ;)
Håper virkelig du fortsetter!! Er innom deg her hver eneste dag.. Håper du finner ut av lysslynga for den har jeg virkelig lyst til å ha til mine to jenter <3

Amaretta sa...

Blir så trist når jeg leser at du vurderer å slutte med bloggingen. Har selv lyst til å begynne å blogge, men fulltidsstudier opptar all min tid. Men du skal vite det, at samme hvor travelt og hektisk jeg har det, så er jeg innom bloggen din hver dag! Din blogg er min lille pause, fra alt mas og jag "på utsiden". Og for det fortjener du et dypfølt og hjertelig takk! <3

Renate :) sa...

Håper ikke du kommer til å slutte på veldig lenge. Det er så inspirerende å følge bloggen din, får ro i sjela hver gang jeg kommer inn her:)

God helg!

Anonym sa...

Hei Silje!
Du må absolutt ikke slutte å blogge! Er innom deg hver dag, og jeg synes du skriver så bra og tar så flotte bilder, du er til stor inspirasjon og det håper jeg du vil fortsette med.
En riktig god helg til deg og dine :-)
Klem fra Elin

Lina sa...

Neinei, Silje! Det får du ikkje lov til å vurdera ein gong! ;) du er min desiderte favoritt i blogglandia ♥ men eg skjønnar at det sikkert tar tid og krefter, sjølv om det er kjekt. Håpar iallefall at gleden overgår tanken om å gi seg! Eg grin om du sluttar, berre så du veit det ;) Din blogg var den første eg byrja å lesa fast for omlag eit år sidan ♥ du er fin! Og dette innlegget var vakkert og inspirerande - som alltid ♥

stor klem frå Lina