tirsdag 3. januar 2012

Håpet er lysegrønt


I går trillet Constanse og jeg en tur til butikken. Det var ikke så mye som en snøkrystall på bakken, bare grønne plener og små bekker i veikanten. Jeg så faktisk et tre med fullt utsprugne gåsunger, det er vel ikke så vanlig i januar..(de på bildene er uekte, men det spørs om jeg ikke må ut på jakt en dag!) I hagen hjemme har hortensiaen jeg plantet i høst begynt å komme med nye skudd, stakkars naturen er vel helt forvirra.

Jeg håper på litt snø, så ungene kan få gått på ski og ake litt i bakken. Men været er det jo ingen som kan gjøre noe med, vi må ta det som det er:) I går så vi forøvrig på Ingen grenser med Lars Monsen, og jeg ble helt satt ut. Så fantastiske disse menneskene er, og for en herlig positivitet og innstilling til livet! Det setter virkelig ting i perspektiv.



Jeg hentet pakka jeg hadde bestilt fra Sverdrup gave og interiør og siden jeg visste at det lå en nydelig greengate-kanne i fine farger i esken, måtte jo en bukett med tulipaner bli med hjem;)




jeg ønsker alle en fin kveld!


9 kommentarer:

Magda sa...

Beautiful! :-)

Marits Hverdagsgleder sa...

Tulipaner er bare sååå vakkert!
Love Greengate :) gjør meg glad

cissemosse sa...

Nydelig! Tror jammen jeg skal unne meg noen tulipaner i morgen jeg også!

Liv Elin sa...

Kjempefin GG kanne - gjorde seg virkelig med tulipanene ! :)
Godt nyttår - Liv Elin

Lina sa...

Ohh - skikkeleg vårstemning! :) du skuffar aldri du, Silje ;) nyyyydeleg header no! Love it ♥

Ja, stakkar naturen, huff, ingenting er liksom normalt! Håpar ikkje det går hardt utover knoppar og spirer om det no kjem frost og kulde...

klem Lina (ps, den turkise, slitte krakken er berre lekker ♥)

Hanne Mette sa...

Tulipaner er en av mine favoritter på denne årstiden. Savner litt snø jeg også, men som du sier. Været kan vi ikke gjøre noe med. Satser på en tidlig vår og en lang varm sommer isteden. ;)
Ha en fin kveld.
Klem fra Hanne Mette

Therese sa...

Herlig! Tulipaner er nydelige!
Kjenner vårstemningen her på vestlandet også;-)

Anonym sa...

Hvor holder han skrotpappa til? Må ta meg turen dit =)

silje-sin sa...

Hei anonym! Pappa skrotnisse holder til i Heddalsveien i Skien, like ved statens hus. Hilsen Silje.