fredag 13. januar 2012

God helg!


God fredag folkens!

Takk for alle herlige kommentarer etter forrige innlegg! Morsomt å høre at etterveksten min faktisk er trendy;) I dag nyter jeg fredagen hjemme med tre små troll:) Sola skinner og himmelen er blå, deilig start på helga! Her råder oppussingskaos, bilder kommer når det er ferdig:)



Stua er i det minste ryddig! (ihvertfall deler av den)



De flotte rosene fikk jeg av min snille mamma forrige helg, de står like fint!



 Jeg har noen gamle pressglass-skåler, og de er veldig fine å bruke telys i! Det blir så koselig lys, og flott "mønster".


  

Når Constansemor våkner skal vi ut å handle inn til helgekosen, i dag blir det hjemmelaget pizza!




god helg!

8 kommentarer:

Jussara sa...

OLA PARABENS PELA BELEZA E DELICADEZA DE SUA DECORAÇAO , ADOREI. ABRAÇOS.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Koselige bilder.... Liker veldig godt stuene deres.
Ha en kjempe fin helg og kos dere med pizza i kveld
klem

Petrine sa...

Som alltid koselige bilder hos deg :)
Ha ei fin helg!

Rosehagen sa...

Titter bare innom for å si
God helg;)

Kjempekoselige bilder.

Klem fra Ann-M.

Lene sa...

Kjempefine bilder over sofaen din! Ønsker deg en riktig god helg! :)

Lene I Annekset

Beth sa...

Nyt helgen i det koselige hjemmet deres!
Jeg fikk også roser til helgen..., av far i huset!:-)

Jatte sa...

Koselige bilder!! nydelige roser.. kjøpte en bukett roser forrige helg selv, å de er like fine enda.. me like!

Ha en fin helg.
Klem jatte!:)

Mona sa...

Så utrolig fint;) likte allt jeg;) min datter Caroline skal ha 3 års bursdag på,søndag så tenkte jeg å ha de marshmallowsene . Men hvordan fikk du kake Støre til å sitte?;) utrolig vakkert hjem du har;)