tirsdag 24. januar 2012

Fin tirsdag!


I dag har jeg hatt en fin tirsdag. Vanligvis mens Constanse sover er jeg veldig effektiv, vasker klær, rydder og alt som må til, men i dag satt jeg faktisk en stund i sofaen. Leste vår- og sommerinnlegg på noen av favorittbloggene mine, og tok det igrunn helt med ro:) Jeg rakk å rydde fort over før Constanse våknet, ting går jo litt fortere uten en krabbende baby i hælene;)



Jeg drikker sjelden varme drikker, men kakao liker jeg godt. Vi kjøpte kaffemaskin av pengene vi fikk av mormoren min til jul, og heldigvis får man kjøpt Nesquick-kapsler også:) Slike GreenGate-krus har jeg bare to av, tror igrunn jeg må kjøpe et par til, for de fungerer bra til kald drikke også!



Fuglene koste seg ute, og vi koste oss med fyr på peisen inne! Etter formiddagsmaten tok lillemor og jeg ukehandelen, deilig å ha kjøleskapet fullt!



Nå blir det bunadsprøving (for Augusta) og venninnebesøk!





ha en fin kveld!



Tusen takk for tips ang tallerkenstativet, nå har det ordnet seg, takket være søte Camilla! Takk til dere andre også!

11 kommentarer:

Emmas hvite borg sa...

Hei Silje :) Jeg er helt ny i bloggverden så jeg er veldig nysjerrig på hvilke som er dine favorittblogger?? Tenker at siden jeg liker din så godt så liker jeg sikkert dine favoritter også ;)
Høres ut som du har hatt en herlig dag ;) Klem Anette

Anonym sa...

Hei, bare innom for å si at jeg liker bloggen din:)
Mange nydelige bilder og inspirasjon til å gjøre det vakkert rundt seg.

-Sofie

polkadotpeticoat sa...

So pretty....love the dots!!

Underberget sa...

Ja, Green Gate krus må man jo ha noen av. Utrolig hva det gjør for humøret å drikke noe godt av en pen kopp *smile* !
Ha en strålende kveld!

Magdalena sa...

veldig koselig , skjønne stemningbilder som alltid..
klem,magny

Siddis back home sa...

Så koselig hos deg! Lykke til med bunadprøving og ha en flott uke!

Клариса sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Клариса sa...

Veldig fin og koselig peis, varm sjokolade i en vakker kopp.
Nadya, Russland

Marte Kristin sa...

Jeg elsker bloggen din! Du er et forbilde på mange måter:) takk for at vi får titte innom dere. Hvilke blogger leser du? Klem

Tonerose sa...

Dette hørtes ut som en deilig dag! ♥ Oj, var ikke klar over at slike kaffemaskiner kunne lage sjokolademelk - kanskje det hadde vært gøy å ha slik allikevel! (jeg drikker ikke kaffe...)

Hjertelig takk for en HERLIG blogg, blir alltid så glad av å titte innom her hos deg!!! :o) Ønsker deg en herlig dag!!

Stor klem!

Kine sa...

Så koselig :) Nå satt jeg faktisk og drakk en slik nesquick fra green gate koppen når jeg leste dette hehe, dog er koppen i dag beige da ;)