tirsdag 13. desember 2011

Tusen takk, og tradisjonen tro..


TUSEN TUSEN TAKK for alle hilsener og mailer etter forrige innlegg! Kjempegøy å få vite mer om dere som leser bloggen min! Og takk for alle godord og komplimenter, om det er fortjent vet jeg ikke men;)



I dag er det jo Luciadagen, og tradisjonen tro har vi spist lussekatter og sett barna gå i Luciatog i barnehagen. Bildene er riktignok fra i fjor, for deigen står fortsatt til heving her hjemme, pluss at det har regnet sidelengs i hele dag, og da blir det heller dårlig fotolys.



 Luciafigurene viser jeg også, de står på samme plass som alle andre år!


Nå -bollebaking og kjøttbollesteking!




ha en finfin Luciatirsdag! -og takk igjen

8 kommentarer:

Hege sa...

Ååå...de lucia figurene dine var kjempe fine,hvor har du funnet de?

Ha en kjempe fin kveld :o)

Klem Hege-mamma til 3

Talentina sa...

Heisann=) kjekt med lussekatter da=) her hos oss tror jeg de var litt lei av lussekatter for jeg bakte litt mer enn jeg hadde beregnet her en dag hehe men kjøttboller det ble det hos oss i dag også=) fine bilder du har logge ut! og det spiller ingen rolle om de er fra i fjor for fine er de=)
Ha en fin kveld!

Klem fra Yvonne

Julias vita drömmar sa...

Ååh tack söta du :) !

Det låter så härligt när du säger att det känns som att familjen blev komplett. Den känslan har jag också...

Du har en riktigt härlig blogg som man blir glad av!

kram/Julia

Marits Hverdagsgleder sa...

Åååå de Luciafigurene var jo nyyydelige :) Hvor er de fra? Slike kunne jeg gjerne tenkt meg :)

Klem Marit

Lene sa...

Digger de figurene. Du må nok skrive hvor de er fra:-)

silje-sin sa...

Hei alle jenter:) Tenkte ikke på å skrive hvor de er fra, beklager:) De er fra Sia, men er maaange år gamle, så jeg tror dessverre ikke de finnes mer. Har ikke sett dem siden dengang jeg fikk dem, for kanskje 10 år siden. Hilsen Silje.

Iga sa...

pięknie u Ciebie, miło :)
o,widzę smaczne ciasteczka ...
urocze masz dzieci :) pozdrawiam :)

Beth sa...

Koselig og veeeldig godt med lussekatter..., Mmmm....
Og så utrolig fin Luciasamling du har?
Hver gang jeg titter innom deg så tenker jeg..., "hun bor jo i verdens koseligste røde julehus"! :-)

Klem...