søndag 18. desember 2011

Tenn lys...


Så er det fjerde adventslyset tent, og vi går inn i siste uka før jul! Heldigvis begynner det å gå opp for meg at det snart er julaften, jeg har vært litt treg i oppfattelsen i år:) Nå gleder jeg meg til å feire jul med familien, og mine små er så spente at de snart bobler over! Med små barn i hus er det umulig å ikke bli fylt med juleglede:)



I dag skal vi kjøpe juletre, og så på familiemiddag! Ungene har vært på overnattingsbesøk i helga, så nå skal det bli koselig å se dem igjen! Constanse har vært hjemme da, så vi har ikke rukket å kjede oss;)


I kveld skal jeg vise dere hva Augusta har fått i adventskalenderen fra pappa skrotnisse. Det er så fint at jeg satt oppe og lekte med det til halv to i natt;)



ha en fin søndag!


Tenn lys !

Nå stråler alle de fire lys for ham
som elsker alt som lever, hver løve og hvert lam.
Tenn lys for himmelkongen som gjeterflokken så.
Nå møtes jord og himmel i barnet lagt på strå.

Eyvind Skeie

3 kommentarer:

stricksonne sa...

einen schönen 4. advent wünsche ich dir, liebe grüße, angie

Beth sa...

Så er alle lysene tent i dag, nyt denne årets siste adventssøndag!

Klem...

Annekset sa...

Så nydelig den adventsstaken din er! Med den brune fløyelssløyfa........det var sååå pent! Ønsker deg gode dager frem mot jul. :)

Hilsen Lene