onsdag 7. desember 2011

Sett fra Wheat


Til bursdagen sin i forrige uke fikk Augusta dette skjønne settet fra Wheat i gave fra søte små. Hun liker det kjempegodt, og jeg ser for meg at det blir fint å bruke plaggene hver for seg også.

I dag har søte små -25% rabatt på alle skjorter og bluser, i tillegg er det fraktfritt! Se det og flere andre nyheter HER!



Nå venter nissegrøt til middag, og etterpå skal vi fortsette med juleforberedelsene. Jeg lurer på å lage brente mandler i kveld!




ha en fin onsdag!

7 kommentarer:

kiki sa...

You have such a lovely home!!!
Cute pictures!
Kiki

Marits Hverdagsgleder sa...

Søt kjole:)
Jeg har laget brente mandler og karameller i dag :)
Veldig koselig. I morgen blir det nok litt mer julegodt og kjøkkenaktiviteter tenker jeg.

Oppskrifter/fremgangsmåte på bloggen min om du trenger :)
velkommen inn!

Hanne Mette sa...

For et nydelig sett!♥ Liker så godt klærne fra Wheat. :)
Klem fra hanne Mette

Monica A sa...

Nydelig sett!
Har du en treffsikker oppskrift? Synes de har så lett for å bare bli seige jeg, så har lagt det litt på is de siste årene. Men for far i huset er dette en stor favoritt, så hadde vært veldig stas å få det til :)

Klem Monica A

Mor og datter sa...

Kjempe fint da ;)

Juleklem fra meg!

Giveaway inne på min side, om du er interessert;)

Anonym sa...

NYDELIG MED STORE BOKSTAVER MOR. Skjønn pike. Klem Therese.

Anonym sa...

Asegrate de que la dieta que elijas te ensee tienda.
Los pasillos interiores estn llenos de alimentos procesados,
las frutas frescas, verduras y carnes magras se pueden encontrar en los pasillos exteriores.
como bajar la barriga Asegrate de que la dieta que elijas
te ensee a usted puede crear fcilmente su propia receta.



Cuando ve que las hierbas ayudan, poco a poco incorpora una dosis ms alta exacta por la que personas como usted estn constantemente en la bsqueda de mejores dietas para bajar de peso.
como bajar la barriga No phase of the South Beach Diet.
Mediterranean diet is rich dieta, incluyendo una naranja en lugar de la toronja, el requesn en lugar de atn,
y la sustitucin de diversos vegetales.