onsdag 28. desember 2011

Romjulssalg!


Jeg er ikke så glad i salg. Det vil si, jeg er glad i å handle på salg, men kan ikke fordra milelange køer og "først-til-mølla"-prinsippet. Da er jo romjulssalg på nettet mye bedre;) Jeg oppdaget i kveld at Sverdrup Gave&Interiør har mange fine ting på salg nå, så i kveld bestilte jeg dette skjønne forkleet til Augusta. Elsker forklekjolene fra Nyblom ò Kollen!



Pepperkakeboksen jeg har fått i gave koster 100 kr nå!


Nydelig julekalender, også fra Nyblom ò Kollen.



Her nyter vi late romjulsdager. Etter flere dager med selskapeligheter er det deilig med noen rolige dager. I dag har vi vært på koselig besøk hos søstra mi og familien, og i morgen venter nytt familieselskap. I tillegg skal vi kikke på litt maling og ting til rommet til Ferdinand, som skal bli litt mindre babyblått, han er jo snart skolegutt;) Kveldene tilbringer vi i sofaen, med minst èn film hver dag:) Og siden ungene fikk hver sin Nintendo DS til jul, ender vi gjerne opp spillende i hver vår ende av sofaen når de små er i seng. Jeg har en lei tendens til å bli avhengig av slike ting, og dessverre litt hissig;)




ha en fin 4.juledag!


5 kommentarer:

Frøken OppNed sa...

Åh, kjempe fint forkle :)

Kariann Amalie sa...

Det var noen nydelige ting som var blitt på salg, og jeg er helt enig i at romjulssalget er best på nettet. ;)

Ønsker deg en fortsatt fin jul! :)

Klem Kariann Amalie.

cose di lino sa...

Bellissimi doni!
nunzia
cosedilino.blogspot.com

Anonym sa...

Hei
Tro det eller ei men det er mamma
som skriver. Skal også bestille på
nettet i dag så får vi se hvordan
det går. Bloggen er veldig fin
og jeg er kjempeimponert.

Klem fra meg

Gitte sa...

Salg på nettet er helt genialt :)

Nyt dagene i jula!

Klem Gitte