torsdag 1. desember 2011

Pepperkakebaking!


I dag har store og små her i huset bakt pepperkaker! Vi bruker fast denne oppskriften, og synes de blir utrolig gode! Mannen og jeg skal bake ferdig resten i kveld, for vi tok oss nemlig en bytur midt under baksten. Nå tror jeg nesten alt er klart til jul, både gaver og juleantrekk.



            Ungene bakte ganske lenge i dag, og særlig Ferdinand hadde blitt kjempeflink!



I dag har jeg også hentet julekortene fra kortshop på posten, og de var kjempefine! Så jeg har litt av hvert å finne på i kveld. Mangler vel ikke på arbeidsoppgaver for noen i denne tida:)




ha en koselig kveld!

6 kommentarer:

visbysjarm sa...

Så koselig! Vi har også startet desember med peppekakebaking. Nå lukter det skikkelig jul her! ;-)

FruLykkelig sa...

Her var det julestemning på kjøkkenet ja, kjempe koselig! Vi har lik vintergutt til å ha lys i, ser du har en jente i samme, søte! Jeg får ønske meg en jente også ;)

Lillan sa...

så søtt og julete kjøkken du har:) gammeldags og søtt. Førjulshilsen Lillan

Tone sa...

Tror jammen jeg skal prøve din pepperkakeoppskrift i år, supert at du deler den! :) Fortsatt god desember! :)

Kine sa...

Kjempekoselig :)
Og på det bildet der Augusta kikker ned (det første) så synes jeg hun ligna utrolig masse på deg :)

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Ja den som var like mye i rute som deg du! Så koselig julekjøkken og to flinke hjelpere er alltid godt å ha til juleforberedelsene. Nydelige barn du har.
God torsdagskveld!
- Berit -