lørdag 3. desember 2011

Mer jul i gangen


I dag kommer noen flere bilder av den julepyntede gangen vår. Det er i stua og på kjøkkenet vi har mest julepynt, men jeg synes det er koselig at det minner om jul i de andre rommene også.



Små, røde fløyelssko til en liten prinsesse:)



Jeg liker fattigmannssølv hele året, men ekstra godt til jul:)



 Rødt, hvitt, sølv og grønt -mine julefarger!



Vi har vært på julebord med overnatting på Spa-hotellet i Kragerø. Det var et kjempeflott sted jeg veldig gjerne vil tilbake til! Constanse ble med, så det ble en rolig kveld for meg, men det var deilig med en natt på hotell uansett! Nå blir det en avslappende kveld her hjemme, kanskje det er på tide å skrive noen lister og planlegge tiden fremover, siden det bare er tre uker til jul!




ha en fin lørdagskveld!


14 kommentarer:

Karin sa...

Hei Silje,så fiiiint det er hos deg. Elsker huset ditt og stilen din.Kjempefint pynta!! Likte så godt de røde putene og alle lysestakene dine på hylla.Sukk... Kjempelekkert.Du er KJEMPEFLINK! Ønsker deg en fin helg favoritt- bloggedama mi.Klem fra Karin

RoseSommer sa...

Jeg koser meg lenge med de fine bildene dine. Glemmer nesten å lese. Men fikk med meg at dere har hatt en hotelltur, og håper du har fått mye god mat og avslapning. Ha en fortsatt fin førjulstid. Og 3 uker er leeeenge....

Marits Hverdagsgleder sa...

Det er så koselig og julete i gangen din nå, Silje, at jeg gjerne skulle sittet der i hele kveld :)
Ta gjerne en tur innom bloggen min også. Har både en Give Away og en avstemming gående :)

Ha en fin lørdagskveld!

stoffpunkt sa...

mega schönes Bild gefällt mir.
Grüsse Cornelia

Jatte sa...

Utrolig koselig!
Lyyyyser av julestemning:)

Ha en fin kveld,
Klem Jatte!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig

Ha en fin helg
klem

SNIKKERBUO sa...

NYDELIG!! Skikkelig fin julestemning :) Ha ein super laurdagskveld! Klem Helene

Leni Rambjørg. sa...

rett og slett vakkert!

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Koslig:)
Ønsker deg en fin lørdags kveld!
-Beate-

K @ Aurora Blythe sa...

This is a lovely vignette! I especially adore the little red shoes!

Neet sa...

Nydelig fint!!!

Beth sa...

Ååå, såå lekkert?
Ja, fattigmannsølv setter liksom en ekstra spiss på pyntingen...

Ønsker dere en fin 2.advent!

Talentina sa...

Heisann! så utrolig koselig! kan ikke se meg mett på bloggen din=) hehehe jeg synes du har så mange flotte innslag.

Ha en supeer kveld!
klem Yvonne

Siri sa...

Wow! Du har det jo SÅ lekkert! Henter utrolig mye inspirasjon fra den herlige bloggen din, Silje! Takk for at du deler det nydelige julehjemmet ditt med oss. Ha en goood uke. Klem Siri