søndag 4. desember 2011

Lys i vinduet


Så var nok en adventssøndag her, hei hvor det går! Vi har hatt en fin dag, de to store og jeg har sett Putti Plutti Pott på teater, det ga skikkelig julestemning!



 Lyskransene er fra Sverdrup gave og interiør og lyser fint opp i vintermørket! Nissene fra Maileg taes frem hver jul.


Tusen takk for ale koselige hilsener om gangen vår, og for alle fine ord dere skriver!


 
Nå er det snart klart for håndballkamp, og kanskje en julefilm litt senere?:)




ha en herlig kveld!


12 kommentarer:

TANTE HILDE sa...

Mange fine innlegg Silje,skjønne bilder.Et skikkelig julepyntet hus. Kos deg i adventstiden. Klem fra tante

Hulda sa...

Hei Silje! Nå har jeg kosa meg her hos deg, og sett på jula i gangen, og ellers. Jeg har ikke kommet så langt i pyntinga enda, bruker å ta litt av gangen. Flott hos deg! Nydelig med alt sølvet på hylla, kombinert med grankvister. Likte også godt de røde og hvitrutete putene. Nydelige de englefigurene også. Og så herlige de lyskransene var. Virkelig vakre!

Ser at vi har samme julefarger; rød, hvit, grønn og sølv for meg også. :) God advent!

Karinaen - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

Herlig julestemning hos dere, Silje. Koser meg alltid med innleggene dine. Her er det også håndball som står i høysetet i kveld.

Hanne Mette sa...

Så fine de lyktene var! Passet perfekt i vinduet ditt.
Ha en fin kveld.
Klem Hanne Mette

Fru Belima sa...

Elsker Maileg nissene dine!! Koselig julepyntet vindu, gir ordentlig julestemning.. Håper du får en fin advendstid!

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Koslige og stemningsfulle bilder ♥
-Beate-

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig fine lyskranser.
Håper du får en fin søndagskveld
klem

Manne's hverdag sa...

HERLIG JULESTEMNING HOS DEG!!!

Klem

Anonym sa...

Alltid nydelge og stemningsfulle bilder fra ditt vakre hjem! Du er virkelig flink å gjøre det koselig rundt deg! Klem fra Maiken.

Anonym sa...

Hei! Nydelige lyskranser, men jeg liker spesielt godt lysestaken din i vinduskarmen (den røde med fire lys). Hvor har du kjøpt den?
Elisabeth

Anonym sa...

Hei! Nydelige lyskranser, men jeg liker spesielt godt lysestaken din i vinduskarmen (den røde med fire lys). Hvor har du kjøpt den?
Elisabeth

silje-sin sa...

Hei Elisabeth! Den er kjøpt på Åhlens!