tirsdag 6. desember 2011

Lykkelig:)


Det siste halvåret har Ferdinand gått på svømmekurs, og i dag var det avslutning. Da fikk foreldre og søsken lov til å være med å bade, og mens vi koste oss i det varme vannet så vi store snøfiller dale ned på utsiden av vinduene! Og det snødde og det snødde, så det har lagt seg et fint hvitt teppe på bakken! Trenger jeg si at både barna og mammaen ble overlykkelige?:) Nå får vi bare håpe den blir liggende, og ikke smelter bort...



Inngangspartiet er ikke julepyntet enda, men en gammel nisse og (kunstig) granbar er en liten start! Hvis det blir værende hvitt ute er det jo ekstra koselig å pynte litt!



Nå blir det sein middag her, pita med bernaise, herlig! Og kanskje "the holiday" når ungene er i seng?:)




ha en fin kveld!


10 kommentarer:

hjertero.com sa...

Gjett om jeg ble glad når jeg kikket ut vinduet isted!! Herlig!

Ååå, The Holiday. Finnes det noen koseligere film. Hm, kanskje jeg skal sette den på som bakgrunnsunderholdning mens jeg lager fotokalender! :)

Takk for idag snuppa! :)
Ha en god kveld med eller uten film!

Klem klem

Gøril sa...

Masse herlig snø har kommet her i dag også! Nå fikk jeg også lyst til å se The Holiday! Herlig film. En av mine favoritter!

Ha en fin kveld.

Ingrid Louise sa...

Her er det også kommet masse snø,måtte det vare!!
Fin kveld til deg!!
klm ingrid l

Talentina sa...

kjekt med litt bading i snøværet da hehe =) jeg tenkte også å yes nå blir ungene glade med all snøen men når jeg skulle hente eldste i barnehagen med barnevogn og ubrøytet fortau. ja da ble jeg litt mindre glad kan du si hehe men nyter det inne i fra nå på kvelden hehe =)

Ha en fin kveld da.

Monica A sa...

Ååå, så heldig dere er da!! Bor jo ikke så langt unna deg, men her er det bare kommet litt hagl i kveld. Jeg vil ogå ha snø nå!!!

Kos dere med filmkveld:)

Klem Monica A

Guttemamma sa...

Helt hoppende glad i dag jeg og ,rett og slett pga snøen som laver ned!! Hurra!
Klem♥

Fruehuset sa...

ååå! elsker the holiday!
Det snør i Bergen også:) Hurra!

Anonym sa...

Pita med bernaise hørtes godt ut! Hva mer har du til? Holiday er bare go'filmen - kos deg med den! :)

Hilsen Trine

silje-sin sa...

Hei Trine:) Pita'en er veldig enkel, og barnevennlig:) Det er bare kjøttdeig, pitabrød (fra Hatting, de er best!) salat, mais og bernaise. Og litt revet ost. Er vel den middagen vi har som tar kortest tid å lage;) Nå ser vi på the holiday og spiser sjokolade, og ute snør det! Herlig:)

silje-sin sa...

Hei Monica A:) Håper det kommer snø hos dere også, det gir jo SÅÅ julestemning! Takk for koselige hilsener hos meg!