mandag 26. desember 2011

Julen 2011


God jul alle sammen!

Håper dere nyter romjulsdagene! Vi har hatt en veldig koselig julefeiring, med selskap her hjemme både julaften og i dag, og i går var vi hos mamma. Nå skal vi nyte rolige dager hjemme, med svært lite på  programmet:)



julaften er det tradisjoner som gjelder. Ribbe (med supersprø svor, laget av min flinke mann!) medisterkaker (laget av svigerfar) riskrem og masse annet godt. Svigermor hadde bestilt kake fra kakedesign. Nissen kom (ser du han i vinduet?) og vi pakket opp julegaver i timesvis:) Lykkelige barn sovnet halv tolv, og lykkelige foreldre like etterpå:)



I dag har vi vært 14 små og store rundt bordet, til kakekalas! Kakebordet glemte jeg dessverre å ta bilde av! Augusta hadde på ny kjole fra noa noa, hun og lillesøster fikk like kjoler til jul.






jeg ønsker deg gode romjulsdager ♥

9 kommentarer:

Renate :) sa...

Det ser ut som julen har vært koselig hos dere:)
Jeg lurer på hvor sofaen deres er fra?;)
God jul videre!

Kine sa...

Så flotte bilder :)
Ungene dine var superflotte da :) matcha skikkelig :)

Ha en flott romjul :D

Hilsen Kine!

Petrine sa...

Hørtes (og ser) ut som ei fin jul :)
Nyt romjulsdagene!

Ingrid Louise sa...

Kjempekoselige bilder!!
Vel overstått jul og fortsatt gode romjulsdager!!
klm ingrid l

Hild Frøya sa...

Kjempekoselige bilder. her hadde vi en fin og tradisjonell jul, med mine søstre og min mor som gjester her hjemme hos oss. Litt amputert ble det jo, siden huset fremdeles er 50-50, men vi klarte oss strålende likevell, syns jeg..

Anonym sa...

kjempekoslige bilder :o)

En fortsatt trivelig jul til deg og dine :o)

Hilsen Sol

Fjordheim sa...

Godt med noen rolige romjulsdager. Kos dere :)

Trines Hus og Hage sa...

Her var det herlig jul, ja. Alltid mye hyggelig å se inne hos deg. Kos dere videre også, Silje.

Juleklem fra Trine

Anonym sa...

Hei hei mor. Blir rørt av bildene. Så flott julestemning og noen skjønne barn. Her har dagene flydd og jeg savner litt data og kommunikasjon over nettet.

Takk for sist. Det var veldig koselig.

Ønsker deg og familien gode romjulsdager. Glad i deg.

Klem Therese.