fredag 16. desember 2011

Julegaveinnpakning pågår...



...og det er et av førjulstidens høydepunkter for meg! Elsker å sette på julemusikk, tenne lys og finne frem gaver fra skuffer og skap. Siden jeg begynner å kjøpe julegaver allerede på sommeren, er det spennende å se alt igjen og om det passer like godt til mottakeren som jeg husker:)



Denne helga satser jeg på at skal bli veldig effektiv! Men like fullt koselig! Håper å få handlet inn en del julemat, og de siste småtingene som skal i hus (kommer man noengang i mål?:)) Litt baking og konfektlaging står også på programmet, men viktigst av alt, god mat, julefilmer og tid med familien!




ha en god fredag!


11 kommentarer:

Johanna - Baby, Norge, renovering sa...

Så otroligt fina gaver! Jag shoppar också mina julgaver i tid så slipper man stressa samt att man får mer unika gåvor hvis man har tenkt lite mer på dem och ikke behövt stressa. :-)

KinesKlode sa...

Jeg har også pakket inn alle gavene og koser med og pludrer med å lage pakkelapper og sette på bånd. Det er jo bare kos!!
Gavene dine er jo kjempefine (sikkert det som er inni også...hihi)
Mange syns at det er tull å bruke så mye tid på utseende til gavene siden det bare blir kastet likevel, men for meg er det halve gaven nesten... Og syns det er sååå koselig å gi bort gaver som er pent pakket inn!
God helg til deg! :)
Klem Kine

Sukkertøy for øyet sa...

Super koselig innpakning!
Lekkert pakket inn med søte detaljer!

God jul til deg og dine :)

- Ida Susanne

Marimor sa...

Kjempeflott innpakking!!!

Innpakking av gaver er veldig koselig også får man så god julestemning av det:)
Kjekt å kunne gi noe til alle man er glad i!
Må også si at du hr en utrolig flott og inspirerende blogg.
God helg!

Klem Mari

Huset på terrassen sa...

Utrolig fine gaver du har laget, det er alltid ekstra stas å få gaver med omtanke i innpakningen.)) Hørtes ut som dere får en super førjuls helg !! Klem Linda

Anonym sa...

Hei, så fine pakker. Hvor får man tak i de fine juletrærne du pyntet med? Mvh
Anne

Gøril sa...

Flotte pakker.. Jeg må si at jeg setter stor pris på alle dine innlegg på bloggen og du er en av de bloggene jeg gleder meg til oppdateres! Takker også for tipset om julegodteri i forrige innlegg. Leilas rock candy skal jeg prøve!

Ha en herlig helg med familien!

Klem fra Gøril

silje-sin sa...

Hei Anne! Juletrærne var en del av et sett på 3, med hjerte og krone også, som jeg kjøpte på Home&Cottage i fjor. Vet ikke om de finnes i år, men det kan godt være:) God helg! Hilsen Silje.

Anonym sa...

Hei!

Anonym sa...

Kjære Silje!
Jeg blir så glad og rørt over at det fortsatt finnes folk som koser seg med juleforberedelsene! Akkurat som deg, har jeg stor glede av å finne gaver som jeg tror vil passe hver enkelt mottaker. Gavene kjøpes inn over tid og pakkes inn nærmere jul. Jeg storkoser meg og legger flid i selve innpakningen;det ser jeg at du også gjør. For meg er dette nesten en større glede enn å motta gaver selv.Noen har kommentert at jeg er litt vel "julete" av meg, men det må da være lov å kose seg med jukeforberedelser? I fjor opplevde jeg en litt lei episode; sendte en melding til en bekjent som jeg ikke hadde sett så mye av iløpet av høsten. Skrev at det hadde vært hyggelig å sees før jul og at jeg gjerne ville komme innom med en julehilsen. Da fikk jeg til svar med spørsmål om vi ikke bare kunne droppe hele greiene... Sa hun ikke hadde hatt overskudd til å ordne med noe og at hun synes det ble for mye gaver og styr i jula. Jeg ble veldig lei meg, for jeg har jo så stor glede av å gi bort ting.Det er helt greit å blli enige om å ikke gi hverandre noe, men synes det er litt pussig å ikke ville ta imot noe når noen vil gi deg noe.Men jeg får vel bare akseptere at folk er forskjellige. Men desto gladere blir jeg av å titte innom bloggen din, Silje! Det er så flott at du i en hektisk hverdag tar deg tid til det som virkelig betyr noe.Samvær med barn og familie,lage det hyggelig for folk rundt seg og å greie å være tilstede for andre. Det er en kjempeinvestering på sikt! Du skaper gode minner for dine barn, og selv om du sikkert må være sliten innimellom, tror jeg du får så mye positivt igjen på sikt! Takk for at du deler med oss andre! Klem fra lille meg

silje-sin sa...

Hei:)

Tusen takk for veldig koselig hilsen! Jeg er helt enig med deg i at det er viktig å kose seg med juleforberedelsene, og det går vel ikke an å bli for julete?;)
Det er trist om kommende generasjoner ikke skal gidde å gjøre noenting til jul. Man trenger ikke gjøre alt, men kan jo velge ting man liker og synes er koselig! Alt er ikke så tidkrevende heller. Og så viktig det er for barna at man holder på tradisjonene!

Ønsker deg en kjempefin jul!

klem fra Silje.