torsdag 22. desember 2011

Juleferie!


Det blir visst midnattsblogging for meg for tiden. Dette innlegget er altså skrevet onsdag kveld, men publiseres på torsdagens dato. I dag har ungene hatt siste dag i barnehagen før jul, nå skal vi bare kose oss hjemme. Lage julegodteri, se julefilmer og jeg skal ta meg tid til å leke med dem, og lese for dem. I morgen skal gjøremål være gjøremål, tid med ungene er det viktigste. På fredag har mannen også fri, så da får jeg heller ta huset da:)




Har du juleferie?




ha en fin torsdag - 2 dager til jul!



11 kommentarer:

Petrine sa...

Deilig med juleferie!
Jeg har også noen gamle julekuler, så nå fikk jeg er tips om hva jeg kan gjøre med dem :) Tør nemlig ikke ha dem hengende på treet, men det var jo fint i en bolle/fat :)

Nyt dagene!

Marits Hverdagsgleder sa...

Tror vi er mange nattbloggere for tiden.... Det er da roen senker seg vet du :)

Små og store gleder sa...

Så kjempekoselig blogg du har. Er ganske ny følger hos deg. Ønsker deg en riktig god julefeiring. Kos deg masse med en "fri" dag fra gjøremål og nyt den med ungene. Her fikk vi snø i går så da tok vi en "fri" ettermiddag og var ute å akte og gikk på ski. I dag blir den store gjøremål dagen her i huset og med bytur og siste innkjøp. God jul! Hilsen Hilde

Talentina sa...

heisann=)ja nå er det jammen ikke lenge igjen=) jeg sto opp litt ekstra tidlig i dag så jeg kunne ta huset før jeg og ungene skal inn til bydn som de sier her hehe for å treffe en venninne. du må nyte dagene! og stoppe litt opp å leve julen!

Ha en strålende jul!

klem Yvonne

Fjordheim sa...

Har nok ikke juleferie. Har fri i dag, julaften og 1.juledag. tirsdag og torsdag i romjula. Ellers skal jeg jobbe t.o.m. 1.nyttårsdag. For første gang skal jeg jobbe på nyttårsaften. Er ikke hjemme før 23. og skal på jobb igjen 7.30 dagen etter. Så det er nok bare å finne senga så fort som mulig. Går nok bra det. Koser meg på jobb på slike spesielle dager.
Ønsker deg noen herlige fridager sammen med dine kjære :)

Vitaboet sa...

Kjære Silje.

Ville bare kikke inn og si noen ord.

Du hvet jeg har skrivet det før, men må si det igjen. Er det noen som inspirerer meg, uansett årstid (selv om det er ekstremt koselig å lese bloggen din i juletid) så er det deg.

Som jeg også sagt før, så får bloggen din, meg å tenke tilbake på barndomen min og jeg føler virkelig at du er en flott mamma, og gjør alt for dine små. Det er så koselig å lese når man føler at alt du skriver er rett fra hjertet <3

Sen at du har en helt fantastisk måte å pynte på, og stelle istand huset ditt med gammelt og nytt i en flott kombinasjon, gjør jo ikke saken semre akkurat:). Jeg blir sååå inspirert og får så mange ideer her hos deg. Tusen takk for det. Du er en gledesprider rett og slett.

Gratulerer med juleferie. Selv har jeg 5 timer igjen på jobb (jobber på en barneskole) siden er det rett hjem, og nyte 11 dagers juleferie med mannen og familiene våre:).

Da vil jeg ønske deg og familien din en riktig GOD JUL og ett fantastisk 2012.

Mange juleklemmer fra Camilla i Vitaboet, en trofast følgere av bloggen din <3

RoseSommer sa...

Så fint treet deres er. Og jeg er så glad i flagg hengt sånn som hos dere. Snart skal mine også opp!
God jul til deg og familien, og takk for koselige førjulsbilder.

Anonym sa...

Her har også 1.klassingen og 4åringen juleferie, og kan nyte rolige dager hjemme med mamma og lillebror på 4 mnd. Pappan har en dag igjen på jobb. Igår kveld laga vi voksne Lilas Rocky Road -nam! Sjokoladen ble nok imørkeste laget hos de små, desto mer på oss voksne;-) Har lånt en stor pose med julebøker på biblioteket, samt noen julefilmer, så å kose oss skal bli lett. Nå spiller vi spill. Ønsker deg og dine en god jul. Hilsen trofast leser i Skien.

Lillan sa...

masse god jul til deg og dine!!:) så fint du har julepyntet!! her oser det av julestemning. julekos fra Lillan

Renate sa...

Jeg har også juleferie nå, og ser frem til rolige dager med mann og barn:) Jeg har prøvd ut pepperkakeoppskriften din, og ville fortelle deg at kakene ble fantastisk gode!!!
Ønsker deg en God Jul, Silje!

Hege sa...

Jeg er sykemeldt om dagen,så jeg har "ferie"
I morgen setter vi kursen mot Lillestrøm og skal tilbringe julen der.

Ønsker deg en kjempe fin jul.

Juleklem fra
Hege-mamma til 3