torsdag 29. desember 2011

Jul på barnerommet!


For en tid tilbake tok jeg noen bilder av Ferdinand sitt julerom, og siden en leser ønsket bilder av jul på barnerommene viser jeg de nå! Bedre sent enn aldri?:)



I dag dro vi hele gjengen på ikea, og fikk handlet masse til Ferdinand (og jada, han får selvfølgelig ha en mening han også, til du anonyme som bemerket det!) og i kveld har vi begynt å ordne på rommet hans! Takk til dere andre for tips! De to eldste er på overnatting hos mormoren sin, så da gjelder det å bruke tida effektivt:) Håpet er å kunne vise han et ferdig rom i morgen (for det er ikke mye som skal gjøres) men vi får se hvor langt vi kommer. Han synes ihvertfall det er veldig stas og spennende!

Og i dag fikk vi nesten sommerfølelse, da vi så en mann i shorts, t-skjorte og sandaler på ikea. Ikke så vanlig den 29.desember;)





håper du har hatt en fin dag!


3 kommentarer:

Lina sa...

Herlige deg! :) likar måten du galant besvarer ein av dei mange, feige, anonyme surprompane på! Har ikkje sett kommentaren, men veldig ofte er det misunnelse og mindreverdighetskjensle til grunn for sånt tull.

Uansett: eg lo av tanken på shortsmannen, hihi, og nytte synet av eit vakkert barnerom! :) og så tenkte eg på at eg gledar meg til det blir VÅR på Silje-sin om ikkje så lenge. Du er ein stor inspirasjon for meg! ♥

Klem frå Lina :)

Lina sa...

Ohh - nyttårsheader! Hihi - du skuffe aldri ;)

Så kjekt Silje! Eg elskar bloggen din veit du. Skjønnar så utruleg godt at slik negativ energi øydelegg for deg. Prøv å oversjå det, og husk det eg sa ;) Det er dei som har for lite å bry seg om i eige liv som sprer sånn "skit"!

God nyttårshelg til deg og dine fine og ♥ og ja, vår ♥ love it!

Lise sa...

Gleder meg til å se forhandlingen på etterkommet. har selv en som begynner på skolen til høsten. kanskje jeg får noen tips :)