fredag 2. desember 2011

Jul i gangen


Hei alle sammen!


I dag var det endelig lyst og fint ute, og dermed mulig å få tatt noen bilder inne! Jeg har knipset litt fra julehuset vårt, bl.a i gangen.




Det gamle glasset bruker jeg til telys, og er blant julepynten jeg er mest glad i. Og en annen julefavoritt er hvit amaryllis, jeg har tre stykker som er på vei til å blomstre eller i blomst nå, og de er et vakkert syn. Nå må jeg kjøpe noen nye så vi har når julaften nærmer seg også.




Jul på skjenken i gangen, og ved siden av står vitrineskapet med kryss som vi hadde i stua før. Det er fylt med bøker.



 I dag var det kaldt og rim på bakken, og da stiger julestemningen!





ha en flott fredag!


13 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja dette var flott julestemning. Nydelig glass. Det utebilde ditt var bare herlig.
Ønsker deg ei riktig god
adventshelg :)

ennahs lille hjørne sa...

God julestemning i gangen..

Her snør det :) så her er det tente lys, innekos og julesysslerier å ikke minst oppklipping til nye kjoler/ bukser som blir med i gi-borten min.

God fredag :)

Klem

Magmark sa...

So beautiful :) Finally Christmas time :) Welcome to my blog with CANDY: http://ogrodymarkiewicz.blogspot.com/

Lillan sa...

koselige detaljer:) god helg klem Lillan

Nelli sa...

Gyönyörű fotók!:-)

SNIKKERBUO sa...

så flott det var her :)
god førjulstid :)

og god helg!
Henriette

Karin sa...

Kjempeflott hos deg Silje.Masse fine saker og god førjulsstemning. Syns du har så mye fine ting.Alltid morro å besøke deg. Klem fra Karin

Lene sa...

Nydelige amarylliser! Og jeg liker så godt det skapet ditt i gangen :) Koselig du har det i gangen din! God helg!

Hilsen Lene

Livy sa...

Hei Silje!
Så fint du har gjort det i gangen! Amaryllisen er nydelig, har kjøpt inn noen jeg også, men de har ikke kommet ut enda.

Ønsker deg og dine en fin fredagskveld!

Klem fra Livy

Hanne Mette sa...

Så koselig du har pyntet! Kommer skikkelig i julestemning av den nostalgiske stilen din.
Ha en fin helg Silje.
klem fra Hanne Mette

Ane sa...

Så koselig! Hvor er de "glansbildene" eller "papirfigurene" kjøpt?

Lina sa...

Ingenting er som jul hos Silje ♥ fiiiiiiiint!

Anonym sa...

så koselig ute-pynt!!
Hilsen snuppa til silje (fått meg nytt navn..)