torsdag 8. desember 2011

Jul hos Augusta ♥


Denne uka har det blitt jul på barnerommene! 



Augusta og Ferdinand fikk hvert sitt kunstige juletre i fjor, som er veldig naturtro og fine synes jeg. I år har de pyntet trærne selv, de fikk bare hjelp med lysene. Jeg fikk ikke bra bilder av Augusta sin rosa pynt, men jeg har vist bilder av den før, se evt her eller her.





I kveld regner det dessverre her vi bor, så nå forsvinner vel all den nydelige snøen... Måtte den komme tilbake igjen før jul ihvertfall!



Nok en gang må jeg si tusen takk til dere som tar dere tid til å skrive så koselige hilsener hos meg. Det setter jeg kjempestor pris på! Jeg rekker dessverre ikke å svare så mange, spesielt ikke på denne tiden av året, men som sagt blir jeg veldig glad for det fine dere skriver!

I går kveld endte jeg opp med å bli liggende på sofaen, så i kveld tror jeg det må bli både brente mandler og julegaveinnpakking! Frem med julemusikk og kongerøkelse!




ha en fin kveld!

20 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Nydelig pyntet jente-rom!!
Og her regner også snøen vekk...:-(
Fin kveld til deg!!
klm ingrid l

mali-mo sa...

Kjempekoselig!!! Er innom i full fart ;) Klem!

Beathesbokhylle sa...

Nydelig julepyntet soverom:-) Her i Bergen regner snøen også bort i kveld,godt å kose seg inne:-))

Kine sa...

Nydelig pynt :)
Så fint det treet var. Hvor har du fått tak i det ?

stallnilsen sa...

Så koselig det var på barnerommet, så det juletreet hos bohus, og til og være et kunstig træ, ser det kjempe ekte ut :)
Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;D

Karin sa...

Hei Silje,jeg elsker bildene dine. Og du er en kjempeflink mamma.Jeg elsker stilen din og huset ditt. Jeg er inne tvert jeg ser du har lagt ut et innlegg.Et skikkelig vakkert rom Augusta har.Håper hun er fornøyd selv også. Alltid koslig å titte inn til deg,du er unik og en tusenkunstner. Klem fra Karin

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Sååå koselig da du!! :) Gleder meg til å få ordnet nytt rom til TM!

Ønsker deg en fin kveld, godklem

Anonym sa...

Hi Silje;
Elsker at lese dine blogg, og hvad du gjör med dine barna og huset.
Veldig flott.
Hilsen fra Island,
Anna

Talentina sa...

så koselig pyntet rom:) ha en fin kveld=)

Ævlebævle sa...

I er så gode til at hygge hjemme hos jer tror jeg, rummet er rigtig fint så lyst og skønt.

Petrine sa...

Koselig! Husker selv hvor stas det var med eget juletre på rommet da jeg var liten :)

God helg!

Beth sa...

Nydelig pikerom og jeg vil tro det er helt topp å julepynte litt. Småfrøkner liker sånt!:-)

Anonym sa...

Helt nydelig pynta jente-rom :o)

Ønsker deg og dine en koslig adventstid videre :o)

Hilsen Solveig

Marits Hverdagsgleder sa...

Trærne ser jo helt ekte ut, og nyyydelig med den rosa pynten da. Jeg tror jeg flytter inn sammen med Augusta jeg ;)
Klem Marit

Silj sa...

koselig med eget tre på rommet. Det skal mine små også få i år..skal bare male rommet ferdig først.. :)

Silje Mari sa...

koselig med eget tre på rommet. Det skal mine små også få i år..skal bare male rommet ferdig først.. :)

Anonym sa...

Flotte ord. Det å kose seg i hverdagen med tradisjoner, mat, hygge rundt bordet, stearinlys, hyggelig prat med mann og barn er alfa omega.

Snakkes til helgen. Gleder oss. Klem

Monica A sa...

Å, så nydelig!! Tipper det er stas med egen pyntet tre på rommet:)
Her gikk snøen like fort som den kom:( Meen, det er fortsatt noen dager igjen til julaften da;)
Ha en fin fredag!
Klem Monica A

Johanna sa...

Så koseli med juletrær på barnerommene! :)

Fru Frantzen sa...

Elsker å se bilder fra barnerommene dine! Du er så flink! Minner om barna ibakkebygrenda;-)


Fin fredagskveld!