mandag 5. desember 2011

♫♫ Glade jul ♫♫



Det fortsetter med JUL hos meg. Det er jo liksom dèt det går i om dagen:) Men rop ut om noen har ønsker om andre ting jeg skal vise! Flere har spurt om rommet til Constanse, det står dessverre på stedet hvil... Tiden strekker ikke helt til, men det er ganske høyt oppe på prioriteringslista. Vinduet og døra er ihvertfall i hus, så noe har da skjedd:)

Jeg liker å pynte med instrumenter til jul. Det gir meg rett og slett julestemning ♫♫





Yndlingsnissene har fått plass på et sølvfat med røde lysestaker. Det er egentlig bare fire nisser, men med en liten smånisse til ble det plutselig en familie på fem:)



Jeg har sett på flere blogger i Norge og Sverige at det har kommet snø, så koselig! Her er det ihvertfall litt rim på bakken, og det gir litt julestemning det også!




ha en god kveld!

8 kommentarer:

Karinaen - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

Jeg bare elsker de fine røde lysestakene du har på brettet der. Fant heldigvis noen liknende på Kremmerhuset for en stund siden. Gleder meg til å ta dem i bruk! Du er virkelig inspirerende, Silje!

Klem Karina

Marits Hverdagsgleder sa...

Fikk skikkelig julestemning av bildene dine, Silje :) Hørte liksom melodien på Glade jul :)
Ha en flott mandagskveld!

KLem Marit

Monica sa...

Du gjør meg så inspirert Silje, at denne julen, iallefall førjulstiden så langt er en høydare;) Er hjemme i mammaperm og nyter siste tiden med lillemor, storebror og juleforberedelsene. Dårlig med snø her også, men nå har iallefall gradestokken begynt å krype nedover så kanskje det er lov og håpe snart?!
Men du, har du pyntet Ferdinand og Augustas rom? Isåfall ønsker jeg meg veeldi et bilde:)
Fortsatt god mandagskveld!

Klem Monica

Tonerose sa...

Det er alltid så kos å titte innom bloggen din!! ♥ Jeg synes det er helt topp med jul, det er det det går i hjemme her om dagen også - så det er helt perfekt for meg!!

Jeg og gutta har laget fuglemat etter din "oppskrift", jeg har knipset litt bilder så det kommer på bloggen min i morgen - bare jeg får skrevet innlegget. :o) Linker til deg om det er greit?

Du har jo så skjønn blogg, så jeg anbefaler alle å titte innom hos deg!!

Jeg håper du får en helt vidunderlig fantastisk kveld, og at morgendagen blir den beste på lenge!!

Stooor klem! ♥

Beate i Husets Hjerte sa...

Å så nydelige bilder du viser. Takk for så koselig kommentar hos meg!! Skikkelig koselig! Jeg har stengt den en periode fordi jeg har hatt så mye med den ene gutten min og bare vært kjempesliten. Men nå som det nærmer seg jul, klarer jeg ikke holde meg unna!! Men jeg har jo fulgt med bloggene, bare ikke orket å kommentere eller engasjere meg. Men nå er jeg nok tilbake! Ha en koselig kveld!! Klem

Anonym sa...

Jeg har veeeldig lyst at du skriver litt om alt det nydelige serviset du har jeg :D

Beth sa...

Koselig med julebilder. Var så stemningsfulle og koselige bilder i forrige innlegg også...

Betae sa...

Likte veldig godt fatet med de røde lysestakene på ! Inspirert! Må finne meg et fat, har mange slike lysestaker i juleeska mi, men er ikke flink til å bruke dem:-)

Blir alltid i godt humør av å kikke innom bloggen din:-)

Klem Beate