mandag 19. desember 2011

Det lakker og lir..


...mot jul ♥


I dag har jeg hatt en veldig koselig dag, med barseltreff og venninnebesøk. I morgen må jeg nok sette inn støtet om jeg skal bli ferdig til jul. Men jeg skal kose meg da også! Det blir hva man gjør det til selv!
 
 

Så koselig at det er flere enn meg som lot seg begeistre av dukkehuset! Det er merket 1989 under noen av delene, så det kan vel stemme at det er laget da. Tror både små og store skal få glede av det;)




Håper dere har hatt en fin dag! Er du i rute til jul? Hvis ikke er det heldigvis noen dager igjen;)





ha en fin tirsdag!

8 kommentarer:

Desiree sa...

Ja dukkehuset er bare nydelig! Mimret skikkelig tilbake jeg også! Datteren min er født i 87, og jeg husker huset veldig godt. I tillegg har en venn av oss lekebutikk, og datteren hans fikk slikt hus selvfølgelig... Men var ikke akkurat helt i våres prisklasse akkurat da. Så der var dere skikkelig heldige!

Ha en fin innspurt mot jul!

Klem fra Desirée

Marits Hverdagsgleder sa...

Playmo var det helt store det på 80-tallet ja :) Fantastisk flott dukkehus :)

Nydelig hylle og hylle-pynt du har:)

Ja, jeg er i i rute til jula... ikke sikkert alle andre tenker at jeg er det, men selv mener jeg at jeg er rimelig bra i rute...

Ha en god tirsdag du også :)
Klem Marit

Petrine sa...

Jeg er i rute!
Holder på med kakebaking i skrivende stund :)

Fjordheim sa...

Helt klart er det ikke her. Må vaske litt og pynte litt til. Og lage litt julegodt, karameller og brendte mandler. Pluss etpar gaver som vi skulle ha ordnet sammen, som ikke er blitt tatt enda.
Men det blir nok i orden før julen ringes inn.
Ha noen koselige førjulsdager :)

Anonym sa...

Hei.Du har vært heldige dukkehuset.
Jenta vår fikk det fra USA og me betalte 2500kr for 8 år siden.Men uten møblene.....Det er nå godt lagret til hun selv flytter ut.Det er noe hu har brukt mye og er glad i.Ha en god jul.

Talentina sa...

God morgen=)

ja det dukkehuset var noe=) 21år gammelt ja... da synes jeg det var ganske bra at så mage fine deler forsatt var forsatt intakt og fulgte forsatt med huset=) koselig med dukkehus da=)

du må ha 4 fine dager til jul=) ikke lenge igjen nå=) tenker det er noen små hos deg nå som er fryktelig spent=)

Ha en fin dag!
Klem Yvonne

Frøken OppNed sa...

Jeg er ikke i rute i det hele tatt, mangler litt av alt..Puh!
Husker godt da jeg var 8 år (1988) og jeg vant 200 kr, da gikk jeg til innkjøp at et Playmo sykehus. Elsket det! Utrolig hva man fikk for 200 kr da :)

Frk Fischer sa...

Koselig stemningsbilder!! Jule følelsen kom..takk!!