fredag 30. desember 2011

Året vårt - del 1


Jeg pleier å lage en "årskavalkade" på bloggen, og det er jammen koselig å titte tilbake på året som har gått.

Januar besto av mye baking og blomster, som de andre vintermånedene:) Takk til dere som leser bloggen min også da;) Jeg har alltid behov for masse farger når et nytt år begynner, og friske blomster!



I februar nøt vi det nydelige vinterværet, spiste vaniljeboller, sådde til grønnsakshagen vår og beundret nydelige løkplanter i blomst!



Mars kom, og endelig begynte det å bli bart på bakken. Fem måneder med snø er ganske lenge når man er høygravid! Vi feiret fastelaven, og var glade for at det litt etter litt ble vår!



I april tilbragte vi mer tid ute, ungene hermet etter mammaens store babymage, og så endelig, den 9.april, kom vår nydelige Constanse til verden! Verdens fineste baby, som gjorde familien vår komplett



Senere i april feiret vi påske, lette etter påskeegg, nøt babykos, og feiret Ferdinand som fylte fem, med jungelbursdag og bare føtter i gresset, den 22.april!



Mai kom, med vakker natur, og nasjonaldagen vår! Dessverre blåste det veldig denne måneden husker jeg, så det var ikke så deilig å være ute. Litt baking ble det også, Leilas eplepai!



I juni fikk vi noen fine solskinnsdager, Augusta fikk "nytt" skap på rommet og vi fikk paviljong på verandaen, som ble brukt masse! Vi grillet flere ganger i uka, besøkte dyreparken, var i nydelig bryllup og hadde dåp for lillemor.


Tusen takk til dere alle som leser bloggen min! Uten dere ingen blogg:)




ha en fin fredag!

15 kommentarer:

Karina - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

For noen herlige bilder. En av de morsomste tingene med blogg er jo nettopp å kunne oppsummere året som har vært.. det er først da det går opp for meg hvor mye som faktisk skjer på et år :)

Gleder meg til fortsettelsen :)

HeRo sa...

♥ Såååå mange fiiiiiine vårfarger og nyyydelige bilder! Kom i vårstemning delux :) Takk for det gamle og gleder meg til å følge bloggen din videre! ALT er bare gjennomført hos dere!! ♥ De beste ønsker for det nye bloggingsåret ;)

Gårdejerinden sa...

Skønne billeder - bliver i dejligt humør af de klare farver ;0)
Synes det er sådan en god ide at du laver denne opsummering på året- tror måske jeg vil prøve det samme i år..
Tak for en dejlig blog - jeg nyder at læse med og blive inspireret
Rigtig godt nytår

Torill sa...

Masse fine fargar la eg merke til! Deilig. Fint med årskavalkader, det viser faktisk at ein har gjort noko sjølv om ein av og til synest ein aldri får tid til nokon ting :-)

Anonym sa...

Så hyggelig med et så vakkert tilbakeblikk på året som snart er over (: Jeg håper inderlig at du også i 2012 blogger om stort og smått - du har den vakreste bloggen jeg vet om! Ønsker deg og dine alt godt også i det neste året (: Klem, Maiken.

Anonym sa...

Flott kavalkade. Den skal jeg bruke som inspirasjon i månedene som kommer, hvis vi trenger litt ideer! Håper du aldri slutter å blogge, jeg. Du har soleklart den fineste bloggen jeg vet om:)Monica

Marits Hverdagsgleder sa...

Nydelig bilder fra året som snart er over :) Jeg må nok vente til desember 2012 med å legge ut årskavalkade på min blogg, som jeg bare har hatt i litt over en måned. Det gleder jeg meg til :)
GODT NYTT ÅR til deg og dine!

Trines Hus og Hage sa...

Hei Silje!
Helt nydelig å se bildene dine. Fanstastisk!!! Ha et flott og godt nytt år i 2012!!!!!
Klem Trine

Livy sa...


Takk for følge i året som har gått! Det har vært en fryd å følge deg og bli kjent med deg gjennom bloggingen!

Ønsker deg og dine alt godt for det nye året! Stor klem fra Livy

Anonym sa...

Hei.
Tusen takk for en herlig blogg med mengder av inspirasjon. For en tid tilbake viste du noen herlige julestrømper med store forbokstaver brodert på, vet du hvor man kan finne mønster til slike store broderte bokstaver??

Mvh Karen Roos

silje-sin sa...

Hei Karen! Takk for fine ord! Beklager hvis det var du som spurte for noen dager siden og ikke har fått svar! Julestrømpene har jeg kjøpt av ei som blogget tidligere, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med mønsteret. Det er noen år siden jeg bestilte dem. Ønsker deg en fin nyttårshelg! Hilsen Silje.

Rosehagen sa...

Nydelige bilder Silje;)
Du er kjempeflink;)
ønsker deg en flott kveld og en nydelig 31.desember 2011.

Romjulsklem fra Ann-M.

sevgi sa...

Hello my dear friend. Happy New Year, new days of happiness.merry chritmas www.evhome.blogspot.com

Anonym sa...

Hei igjen Silje.

Ja, det var jeg som spurte tidligere men hastet ikke med svar altså. Blir bare litt ivrig når man ser noe så flott! Jeg skal sjekke ut videre for det finnes sikkert noe der ute i verden. Takk for den gode ideen iallefall. Og nok en gang for en fantastisk blogg. Må innom hver dag og bare nyter herlige bilder, farger og delikate ideer/inspirasjon.

Mvh Karen

silje-sin sa...

Hei igjen Karen! Når jeg tenker meg om har lisbeth (lisbethsinlilleverden.blogspot.com) laget noe liknende, kanskje hun kan hjelpe deg? Lykke til! klem:)