tirsdag 8. november 2011

Vinn julekort fra kortshop!


Min flotte annonsør kortshop er så snille at de også i år gir bort valgfritt julekort til en av mine lesere!



 Jeg elsker fargene på kortene og den nostalgiske stilen!



Herlig med bilder i svart/hvitt...



...eller av en smilende liten baby!



Julekort-kolleksjonen til kortshop kan du se HER!




Herlig tekst....

Bildene er lånt fra kortshop




Vil du være med i trekningen av valgfritt julekort i antallet du trenger, legg igjen kommentar under dette innlegget! Jeg trekker en heldig vinner fredag 11.november!



380 kommentarer:

1 – 200 av 380   Nyere›   Nyest»
Jatte sa...

Ååå så fine!
Jeg vil veldig gjerne være med:)

God Tirsdag ønskes deg og dine,
Klem Jatte:)

KinesKlode sa...

Kunne tenke meg å prøve å bestille kort i år... Blir gjerne med på trekning!
Flotte kort!

Klem Kine

Marie sa...

Hei Silje!
Nå har jeg nok blitt fan av bloggen din og følger regelmessig med hva som skjer hos deg.
Inspirerende og veldig estestisk!

Ville passe meg veldig bra om det ble julekort for meg. Har nemllig nettopp sittet og sjekket kortene hos kortshop i en time....

Mange hilsen, Marie

Mie Mari sa...

Jeg vil være med! Har tenkt å sende kort for første gang i år. Disse var veldig fine!

Berit sa...

Hmmm... Kanskje julekort kan bli det store jule-forberedelse-satsings-området i år! Melder meg på og krysser fingre!

visbysjarm sa...

Sååå fin kort! ;)
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen på julekort fra kortshop ;-D

Klemklem

Huset på Grønnmyra sa...

Nydelige julekort.
Vil veldig gjerne være med på trekning.

Klem fra Jeanette

ida sa...

Jeg vil veldig gjerne være med!!
Kortene er nydelige! Det er bloggen din også :)
Hilsen Ida

Karina Vedaa sa...

Ååå ja vil gjerne vinne dette.. Er skikkelig treig og får sjeldent sendt ut julekort av mine små :P

Super blogg du har!!:) Stor fan!

Klem Karina

Renate sa...

Så Morro! De var utrolig fine, og jeg er gjerne med på trekningen!

byPehrson sa...

Hvor er de bare fine, er helt sikker med.

Marianne sa...

Har tre små gutter som hadde tatt seg veldig bra ut på et av disse lekre kortene :)

Jeg vil gjerne være med :)

Klem Marianne E.

MieLille sa...

Sååå fine kort!
Jeg er med!

Kristin

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

Kjempefine kort, som eg gjerne blir med i trekningen på!:)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så fantastisk det hadde vært - å sende ut slike nydelige julekort - med masse små bilder av Bygårdsmannen og frues alle høydepunkter i 2011! Jeg krysser ALT jeg har, og håper du trekker ut MEG!

Klem Cathrine :-)

Vitaboet sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vitaboet sa...

Hei Silje. Kjempe fine julekort;). Er veldig gjerne med i trekningen;). Klem Camilla

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Så flott premie! Bestilte fra Kortshop i fjor jul, og hadde ikke vært feil å vunnet her hos deg:-) Krysser fingrene...
Ha en god dag

Klem

Karin sa...

Hei! Nydelige julekort, jeg vil gjerne være med. Håper jeg er heldig! Ha en flott dag! Klem fra Karin.
karinfalao@hotmail.com

Hege Berge Andreassen sa...

åååh... DET hadde vært den perfekte ting å vinne! Så jeg slenger meg med på trekninga! :)

Gleder meg til å følge deg i dine juleforberedelser- du er en sann inspirasjonskilde! :)

Marianne E sa...

Fine kort, jeg blir gjerne med i trektningen! :)

Marianne E sa...

Fine kort, jeg blir gjerne med i trektningen! :)

Ingvild sa...

FLott blogg du har :D Koselig å lese!
Liker veldig godt korta fra Kortshop, så vil gjerne være med i trekningen din :D

Ha en flott dag :)

Klem Ingvild.

Marianne M sa...

Åja,vil gjerne være med på trekningen :-)
Prøvde faktisk å ta årets julekortbilde i helgen, ikke helt heldig med resultatet, så vi må nok motivere de små for et nytt forsøk ila et par dager.....
Fin dag til deg!

mmeikle@csc.com

Christel sa...

Jeg vil veldig gjerne vere med i trekningen- kjempefine julekort:-) hilsen Christel.

Anonym sa...

Min datter blir 4 år på mandag,og jeg sier som henne: "jeg vil og være med"!Har lest bloggen noen år,mine barn er også født i april 06 og november,så det er spennende å se hvor store ungene blir,ser det på andres barn først :)
Kortene er kjempefine å sende til nær og fjern:)Ha en fin dag!Hilsen Hege:)

Lene sa...

Kjempefine kort!!
Henger meg på,og krysser fingrene;)

Klem Lene:)
(atkav@hotmail.com)

Anonym sa...

Her har jeg bestilt julekort tidligere, nydelige design de har.
te8282 at hotmail.com

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

dette vil jeg gjerne være med på :)

ha en fin uke:)

Klem Linda:=)

Anonym sa...

Hei! så fine julekort! hiver meg med på trekningen her;)) hilsen cathrine (cathrine_r@hotmail.com)

Ramme Alvor sa...

Jammen var det flotte kort! Og jammen tar du fin bilder :)

Klem!

Hilde sa...

Det hadde vært tingen å vinne ja :-)
Nydelige kort!
Jeg er med :-)

Tirsdagsklem fra Hilde

Anonym sa...

Kjempe flotte julekort! Eg vil fjerna være med på trekning:0)
Mvh Mirjam
Mifje@haugnett.no

Anonym sa...

Nydelige kort! Jeg blir med:)
Også din alltid koselige blogg-jeg koser meg.
Klem Lene.

ceciliegrut sa...

Klart jeg vil bli med. Har ikke hørt om kortshop før jeg.. og så har de sååå mye fint! ELSKER slike butikker!

Klem

Gry sa...

Hei Silje!
Nydelige kort! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen!:) *krysser fingre*

Klem Gry

Livy sa...

Jeg vil gjerne være med Silje! Bestilte takkekortene der, og er suuuperfornøyd! Også hadde det vært ekstra kjekt å vinne den 11.11 siden det er Signemors bursdag ;-)

Ønsker deg en fin dag! Klem fra livy

Bless by Tone sa...

ja, ja, ja - for en super give-away!

Anonym sa...

Nydelige!!

Beste helsing Silje R.

Har en drøm... sa...

Så fine de var;)
Jeg blir gjerne med og prøver lykken!

Klem Line

hjertero.com sa...

Stilig!

Jeg vil selvfølgelig være med og krysser fingre og tær!

Klem fra Silje

minegenlilleverden sa...

Fin fine kort :)
Vil være med på trekningen :)

Hanne Marthe sa...

så fantastisk flott gjort!! jeg vil veldig gjerne være med i trekningen, så snille de er:)
herlig at du får dele ut slike premier på bloggen din, jeg er innom den daglig og titter, du er så inspirerende=)

Tove `blogg verden sa...

Hadde vært perfekt å finne :D Flotte kort!!!
Klem Tove

Tove `blogg verden sa...

VINNE skulle det stå :P

Potrina sa...

Så utrolig fine de var!! Jeg vil veldig gjerne bli med :)

Klem

Lisa sa...

To hei Silje!
Så heldig du er som har så flotte annonsører som gir bort ein så flott premie! og ikkje minst er me som leser denne herlige bloggen din heldige som får muligheten til å vinne ein så koselig premie.

Eg har allerede sett meg ut kva kort som blir årets julekort, og i år som ifjor blir det julekort fra Kortshop.no.

Ekstra stas og spennande er det å bli med i trekkningen av ein så koselig premie.

Eg ønsker alle sammen lykke til :)

Ha ein strålande dag Silje!

(her har minstemann fri fra barnehagen, så me skal bruke formiddagen til å bake deilige havrekjeks...oppskriften har me sjølvsagt funne her inne hjå deg :))

Ida sa...

Så fantastisk!
Hadde faktisk tenkt å benytte meg av kortshop i år! De lager NYDELIGE kort! Krysser fingrene!

Klemmer fra Ida

moniq sa...

utrolig flotte kort! Jeg vil veeeeldig gjerne være med i trekningen! ;) ha en super dag!

Made by Molla sa...

Nydelige kort! Jeg vil være med:)

Anonym sa...

Hei Silje! Kjempe flott blogg du har- må alltid inn hver morgen og titte innom her:)

Vil veldig gjerne være med i trekningen av de nydelige, nostalgiske julekortene.

Hilsen Lene, Bergen

ennahs lille hjørne sa...

Herlig:) jeg vil bli med.
Har vært superfornøyd med de ved tidligere kjøp av kort :)
Krysser fingre og tær ;)

Åsne-Påsnr sa...

Så flotte og proffe kort! De vil jeg gjerne vinne, det hadde vært en ting mindre å tenke på den neste måneden. Jeg elsker å lese bloggen din, den gjør meg glad.

Anonym sa...

Stilige kort, jeg slenger meg med på konkurransen...

Mvh
Hege M

Maliva`s verden sa...

Wow så flotte julekort....jeg vil gjerne være med i trekningen. Vet allerede hvem jeg ønsker meg;o)
Ha en fin dag!
MALIVA

Hjemme hos meg sa...

Hiver meg på :) Trenger julekort av barna mine så krysser fingrene!!
Klem Anette

Kristin sa...

Oi! Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen!!! Krysser fingre og tær:)

Anonym sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med!
Med 2 stykker på 6 måneder og ei stor på 6, så blir det ekstra gøy å lage julekort i år.
Har allerede lurkikket på kortshop og de har utrolig mange fine kort.
Vil så gjerne teste ut julekort fra dem i år ;-)
Utrolig gøy å følge med på bloggen din!
Hilsen Grete H

Anonym sa...

Ojoj det var fine julekort, jeg vil gjerne være med på trekning.
Du har en veldig fin blogg Silje, med en fin familie.... LyKkE.

Ønsker deg en fin fin tirsdag...

Klem Ann-Helen A

Jenny - supersnella sa...

satt akkurat i går og tenkte på årets julekort :) Klart jeg blir med! Kortshop har så mange flotte design :)

Krysser fingre ;)

ha en strålende tirsdag!
klem

Tuva sa...

Jeg har sååååå lyst på kortshop-julekort, de er de absolutt fineste som finnes. Klem Tuva

Lene sa...

Hei hei! Denne trekningen vil jeg veldig gjerne være med på. Har bestilt både takkekort og invitasjoner fra kortshop tidligere, og jeg har vært superfornøyd!!!

Lene

Anonym sa...

Jeg er med!

Line

Kine sa...

Kjempefine kort!Vil gjerne være med:)

loppan sa...

Hei! kjempeflott konkurranse=) jeg vil gjerne være med på den! har siklet etter disse kortene noen ganger nå.. de er utrolig fine!
Ha en fin uke!
Hilsen Linda

Nennes sa...

åååå jeg vil gjerne vinne så jeg kan sende et minne
Til alle jeg kjenner
som er gode venner

Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
en fredelig jul vi ønsker med dette.
Sender deg en juleklem
og håper den finner frem.

ho,ho....
førjulsklem :-)

VILLA ROSA sa...

Så fiine kort, liker nostalgien... Kunne tenke meg være med i trekningen ja, håper jeg vinner:-)
Anne Britt

Manne's hverdag sa...

Åååååååhhh - UTROLIG FLOTTE!!!

Selvfølgelig vil jeg gjerne være med.

Har to gutter som på tross alderen (16 og 20 år) fremdeles gleder mamma'n sin med å frivillig pryde julekortene.

KRYSSER FINGRENE!!!

Klem

Caroline sa...

Jeg vil gjerne være med å trekningen. Så utrolig flotte kort kortshop har!!

rule sa...

Hadde vært kjempe moro å vinne hos deg:-)
Synes det er utrolig koselig å sende julekort..og å gå med forventning til postkassen i desember!!!! Ha en flott dag!! Klem Ruth

Anonym sa...

Nydeleg utval av kort! Ja takk, eg vil gjerne vere med i trekninga.

Helsing Hanne

Rosa+epler sa...

eg også! :-)

Anonym sa...

Jeg blir veldig gjerne med på trekning!
I år blir det seriøse juleforberedelser her i huset, og egene og gamle tradisjoner skal nå lages med 2 små i hus - gleder meg såå masse (også til å få masse inspirasjon fra deg ;) )
Kortshop har jo så utrolig mange fine kort som hadde passet perfekt som årets julekort med de 2 små:)

Fin Tirsdag til deg og dine Silje.

Klem Monica

Dorteas lille verden sa...

Hei! Super fin premie:) Kortene fra Kortshop er fantastisk flotte! Har allerede vært innom sidene deres og sett meg ut årets julekort! Krysser fingrer og tær og alt annet...:) Ha en flott dag! Trine

Huldra sa...

Flotte kort, Silje! Trekker gjerne et lodd:)
Ha en herlig dag:) Klemklem

ida sa...

elsker produktene fra kortshop, de er så fine og gjennomførte..akkurat som bloggen din!er veldig gjerne med i trekningen:)
klem fra Ida

Augustsnuppe sa...

Masse fine kort. Jeg vil selvfølgelig være med:)
God tirsdag til deg og dine.
Yvonne

Hildegirl sa...

Så kult! Dette må jeg bare være med på. Kjempeflotte kort. :)

Erika sa...

Nydelige kort!! Jeg vil gjerne være med:-)
Ha en strålende dag!
Klem Erika

Anonym sa...

Julekort hadde vært supert å vinne! Er studentmamma med en liten gutt født et par uker etter Constanse, og studentøkonomien tillater ikke store utskeielser i form av dyre julekort ;) Så å vinne julekort med lille gullgutt hadde vært gull! =)

Ellers må jeg si du har en super blogg som jeg har lest daglig i to år nå. Synes det er fantastisk at du som en av få velger å være hjemme med barna fremfor karriere! Føler samfunnet møter flotte kvinner som deg, som velger å prioritere barn og hjem fremfor karriere, med fordommer. Det er synd! Vi trenger helt klart noen som velger din vei! Stå på og kos deg med dine 3 søte små! Klem Hanna

Anonym sa...

ÅÅåå JA eg vil gjerne vera med i treningen av flotte Julekort! Nydelig blogg du har:)

Wenche M.

Britt-Iren sa...

ÅÅÅååå....
Nydelige kort, vil ha vil ha.. Vi pleier å sende rundt 100 kort til jul, husker på alle <3 Så blir gjerne med i trekningen..
Nyt Tirsdagen fult ut, en helt nydelig blogg du har foresten Silje ;O)
Klem Britt-Iren

FruT sa...

Hipp hurra, jeg vil gjerne vinne!!!
Maia

RH sa...

Så spennende! Dette vil jeg gjerne være med på!

Takk for en fantastisk blogg :)

Runa

Anonym sa...

hei silje!!

har sagt det før, men sier det igjen: du har en veldig fin blogg:)

og fine "gaver" har du også:) så jeg blir gjerne med i trekkningen!

Linda
linda.stakkeland@hotmail.com

Tonje Merethe sa...

Kortshop har de fineste julekortene, det er det ingen tvil om. Jeg blir gjerne med på trekningen.

Ha en fin dag!

Petit sa...

Denne vil jeg være med på :)

mayskort sa...

så fine julekort

Anonym sa...

Disse var veldig fine, jeg er gjerne med på trekning:)

Klem Monica

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i denne trekningen, kjempefine julekort!

-Mette- (ethverdagshjem)

Anonym sa...

Hei
Jeg blir gjerne med på denne trekningen for disse kortene var superfine!!!! Tror det blir julekort fra Kortshop uansett i år jeg:-)

Ha en flott dag

Klem Åshild Brakstad

Anonym sa...

Hei!

Så fine julekort. Snart er det tid for å bestille og sende julekort :)
Jeg vil gjerne være med i trekningen ;)

Klem Ingrid E

Anonym sa...

Selvsagt vil jeg være med i trekningen!

Kortshop har jo bare nydelige kort! Vi har brukt dem de siste årene, og jeg syns de har så mange gode løsninger for oss som har flere barn - men ikke alltid klarer å ta ett bilde hvor alle barna er like heldige:-)

Klem fra Wenche
gunnarstorp@online.no

Myntebo sa...

Nydelige kort! Jeg vil også være med i trekningen, tvi, tvi!

Anonym sa...

Hei Silje ;)

Jippi! Denne konkurransen har jeg ventet lenge på. Kortene fra kortshop er nydelige. Har sett dine nydelige julekort hvert år og vært like imponert. Du er så flink å ta bilder. Skulle ønske jeg var like flink. Tror jeg må melde med på et canon kurs for de med lite teknisk innsikt.

Venter i spenning

Klem fra din trofaste leser

Marie

Jancihe sa...

De var de fineste jeg har sett i år:) vil gjerne være med:)

irene sa...

Jaaa! Jeg vill gärne väre med !!
Klem Irene

Anonym sa...

GJERNE FLOTTE JULEKORT FRA KORT SHOP I ÅR
Trude.3barns mor fra Oslo

FruLykkelig sa...

Selvsagt vil jeg være med! :D

Merete U sa...

Hei!
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av julekort fra Kortshop. Har allerede vært inne og sjekket de ulike designene der, de er sååå fiine!!

Ha en god dag!
Hilsen Merete U :D

Kine sa...

Jaaaa jeg vil vinne! :) :) :)

Anonym sa...

Så fine kort man kan vinne! Vil gjerne være med på det!

/Sara

Fra huset i svingen sa...

Jeg er veldig gjerne med :D

Klem Karianne

Anonym sa...

Hei:o)
Utsetter bestillingen og blir med i trekningen. Kanskje har en flaks og blir den heldige..
Ønsker deg en riktig fin dag, kos deg med dine..

Klemmer fra Anne Karin c")

Anonym sa...

ajaj, så klart vil jeg være med på trekningen. Kortshop har sååå mange fine kort, hadde vært helt tipptopp å kunne sende ut åretes julekort fra der!!
Mvh
Grethe (grethesp@hotmail.com)

Linn-Mari sa...

Som en ivrig leser av Silje sin melder jeg meg gjerne på!
Ønsker deg en strålende uke :)

Jansson bygger hus sa...

jeg vil gjerne med :)

Marten sa...

Så bra konkurranse! Jeg vil gjerne være med i trekningen :D

Sidsel sa...

flotte kort, ja - vil gjerne være med i trekningen ....
fin tirsdag til deg:-)

mammaLise sa...

Det hadde jo gjort ting lett for meg hadde jeg vært så heldig å vinne. De var jo kjempefine! Fant flere favoritter!
Jeg er med :)

Ha en fin tirsdag!

Sweet Chili . sa...

Kortshop er en fantastisk nettbutikk og bloggen din en av mine favoritter! Jeg hadde blitt så glad om jeg hadde vunnet:)

Klem, Pernille

Gina sa...

Hei, liker bloggen din. Den er inspirerende! LIker spesielt godt å få tips til borddekking og interiør til barnerom.
Håper å bli den heldige vinneren av julekort.
Klem Gina

Anonym sa...

åå så fine kort! jeg er med!
mvh Dina

Anonym sa...

Hei Silje.

Nydelige kort, som jeg gjerne vil være med i trekningn av.

Hilsen Ann-Kristin
aks_sbj@hotmail.com

Maria Hornes sa...

Ja, det vil jeg gjerne! Kjempefine kort:)

Anonym sa...

Hei.
Nydelige kort! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen!
Hilsen HIlde B

Anonym sa...

Hei :)
Jeg vil veldig gjerne være med, go uke til deg og dine.

Klem Stine (stinek1@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei!

Fantastisk fin blogg du har :o)

Vil veldig gjerne være med, og krysser fingrene for at jeg har flaksen på min side! Finere kort enn fra Kortshop skal en lete lenge etter gitt :o)

Klem, Tonje B

HegeS sa...

Å, så fine kort! Tenkte jeg skulle ta bilder i gammeldags stil i år og da ville det jo passe perfekt med disse kortene - jeg slenger meg på! Super konkurranse!

Myke minutter sa...

JA jeg vil gjerne vinne julekort fra den fineste norske kortleverandøren! :) Ha en fortsatt strålende tirsdag :)

Line sa...

Jippi, jeg vil være med! :)

Anonym sa...

Hei! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen.
Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

(Det er så koslig å titte innom deg og din blogg synes jeg. Så inspirerende og du har det så koslig i hjemmet ditt).

Ingrid D sa...

Utrulig fine og originale julekort! Blir gjerne med på trekning!

Anonym sa...

De var kjempeskjønne!
Sånne kunne jeg virkelig tenke meg å sende ut til venenr og familie :)

klem Ann-Kathrin

Stavanger-Silje sa...

Veldig fine julekort. Blir gjerne med i trekningen ;)
Ha ei super uke!!

Anonym sa...

Jaa, jeg vil bli med på trekningen! Håpe, håpe;-) God mandag til deg og dine. Astrid

Anonym sa...

Jaa, jeg vil bli med på trekningen! Håpe, håpe;-) God mandag til deg og dine. Astrid

Kristina, Nord i bygdo sa...

Eg vil gjerne vere med!! Helsing Kristina

Monica sa...

Jeg melder meg på. Det var helt nydelige kort!

Marit sa...

Jeg pleier å sitte å klippe og lime Panduro side Tilda kort, men ser i år at det hadde vært veldig deilig å kunne bestille kort, ikke noe problem når de er så foreseggjorte. Blir derfor veldig gjerne med på trekningen:)

Supert med kalendertips, gjerne flere av dem, tre små som gleder seg til pakkekalender her, og det er verdt strev og forbredelsene, når man ser hvordan de gleder seg til en ny liten overraskelse hver dag:)

Maritklem(maritnh@live.no)

Anonym sa...

Jeg prøver lykken :-)
Susanna Rolland

Kråkebarna sa...

Blir veldig gjerne med i trekningen

Kjempe fine kort

Klem Lene

Tonemor sa...

Det hadde jo passet helt ypperlig:)
Klart jeg er med!
Har allerede vært inne på kortshop og sett på alle de fine valgene de har:)
Håper bare på vinnerlykke nå;)

Laila Høien sa...

Nydelige julekort!

Anonym sa...

Åååå, disse hadde vært midt i blinken! Så fantastisk flotte kort, jeg er gjerne med i trekningen!!

Ha en fortsatt fin dago!
Vennlig hilsen Elin
gin-fotl@online.n

Wenche sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Wenche sa...

Er inne og les bloggen din kvar dag; Den er kjempefin!
Vil gjerne vere med i trekninga om julekort!

Ha ei flott veke!

Klem Wenche

Monika sa...

Ja!!! Kortene fra kortshop er kjempefine, og vil mer enn gjerne være med i trekningen! :)

Meg sa...

Dette hadde vært noe! Så spennende premie, litt utenom det vanlige.
Krysser fingre og håper på vinnerlykke :)
Klem Tina

Frøken Diamantus sa...

Hei.

Jeg vil selvklart bli m i trekningen:):) kortshop har masse fine produkt, vi feirer 30 årsdag og alt av dekorasjon er kjøpt hos pynte delen av bedriften deres:)

håper du og dine får en fin tirsdag:)

hilsen veronica

Silje sa...

Hei Silje,

Har fulgt bloggen din lenge, og synes alltid det er like kjekt og inspirerende å lese innleggene dine og ikke minst de flott bildene! Julekort fra kortshop hadde vært en kjempefin julegave:-)

Hilsen
Silje

Mamma`n t skjønne Emma sa...

Hei :)
Jeg bare elsker kortene til kortshop, så jeg vil gjerne være med i trekningen!

Ha en fin kveld :)

Audhild sa...

For en flott premie!!
Jeg falt pladask for kortet med rødmalte planker :)
Blir gjerne med og prøver lykken! :)

Mariann sa...

Dette skulle jeg veldig gjerne vunnet :) De har fantastisk flotte kort!! Krysser fingre og tær :-)

Anonym sa...

Hei! Jeg har fulgt m på bloggen din i en 2 års tid og blir i godt humør av å lese den. Jeg har selv 3barn(Amalie 14, Adele 12 og Ada 4)og i 14 år har vi hver jul sendt julekort m bilde til familie og venner, koselig. Jeg blir gjerne m på trekningen. Mvh Merethe:)

Siri sa...

Her var det mange fine kort! :)
Vi var så heldige å få en liten sønn på fredag, lille Edvard! Og med ny baby blir det mange gaver. Så i år tenkte vi å kombinere julekort med takkekort! Derfor hadde det vært så fint å vinne denne fine premien! :)

Caroline sa...

Wow,nydelig julekort!!!
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av julekort fra kortshop:)
Jeg brukte kortshop til bryllupsbildene mine ifjor å ble kjempefornøyd,så jeg krysser fingrene for at jeg blir den heldige;)
Ha en fiiin uke!
Klem Caroline

Anette sa...

Denne trekningen vil jeg være med på! Vi bestillte kortene våre derfra i fjor, etter jeg hadde lest et innlegg hos deg, og ble superfornøyd:)

Ha en fin dag!
Klem Anette

Høvebakken sa...

Kjempeflotte:)

Anonym sa...

Kortene fra Kortshop er kjempefine, så jeg vil gjerne være med på trekningen!

Bodilhenriksen56@hotmail.com

Kardemomme mamma sa...

oioioi! denne anledningen må jeg ikke gå glipp av. de var helsjønne de kortene!

Anonym sa...

Hei Silje.
Disse julerortene hadde passet superbra til meg. Jeg har 5 barn og det er en prøvelse hvert år når vi skal ta bilde til julekort. 5 barn på et bilde ,hvor ingen blunker,gjør grimaser tuller med storebror osv osv . Men med disse fantastiske kortene kan jeg jo ha ett bilde av hvert barn!!! Genialt!!

Klem Elin

Jeanette sa...

Å dette vil jeg være med på. Så fine julekort.

Klem Jeanette

Kristine sa...

Å, det hadde vel vært midt i blinken!! :-) De har utrolig mange fine design.

Krysser fingrene...

Klem Kristine :-)

umulie sa...

De er lekre! Det røde som ser ut som ei låvedør likte jeg!

Mvh umulie

Anonym sa...

Dette er uten tvil de fineste julekortene. Vil veldig veldig gjerne vinne! Mvh Siv

Anonym sa...

Nydelig kort og dette må jeg jo bare bli med på! håper du trekker akkurat meg! ;-)
Er innom bloggen din daglig tror jeg nesten, masse inspirasjon og nydelige barn! God høst og førjulstid til deg og dine..

Hilsen Caroline (Carolinelosa@hotmail.com)

Johanna sa...

Hei ! :) Kjempefine kort!

Blir gjerne med på trekningen! :)

klem :)

Johanna sa...

Hei ! :) Kjempefine kort!

Blir gjerne med på trekningen! :)

klem :)

( ble feil i den forrige nettadressen )

Kristin sa...

Åh, de har fantastisk fine kort! Bestilte takkekort derfra nylig fordi jeg fant info om dem på din blogg, ble sååå fornøyd! Krysser fingre og tær ;)

Monica sa...

Hei Silje. :)

Nydelig julekort. Vil gjerne være med på trekningen. :)

Ha en fin kveld.

Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

Eli Kristin sa...

Jajaja, veldig gjerne!!! Jeg blir med på trekningen, kjempeflotte kort!! :D

God tirsdagskveld til deg,
Eli Kristin

eli.magnussen@enivest.net

Kariann Amalie sa...

Jeg blir gjerne med i terkningen av slike flotte julekort. :D

Jannes lille sted sa...

Kjempefine kort!
Jeg vil såklart være med i trekningen!
Janne Merethe

Anonym sa...

Veldig koselige kort:) Hadde vært fantastisk å vinne.
Er fast leser av bloggen din:-) Den beste ever :)
Klem Kari-Anne
(brubak-k@broadpark.no)

Anonym sa...

Åååå kortshop har di beste korta...jeg vil veldig gjerne være med ;)
Hilsen Eva Linn (evalinnp@hotmail.com)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

åååå herlig give away...
Brukte de til takkekortene etter bryllupet.
Krysser fingrene for at jeg vinner.
Ha en fin kveld
klem

Anonym sa...

Så flotte kort:-)
Jeg blir veldig gjerne med trekning!

Klem fra Christine

Anonym sa...

Åh får en flott gevinst, superfine kort.
blir i skikkelig julestemning av de :) vil gjerne være med på trekningen, krysser fingrene :)
Hilsen Marianne E
marianne-eng@hotmail.com

Hellev sa...

Hei Silje!
Jeg har en nydelig liten tass som ville tatt seg veldig godt ut på et av disse julekortene! Jeg er gjerne med på trekningen!

Hilsen Helle

Anne Grete sa...

Jeg vil gjerne være med i trekninga :)

Klem Anne Grete

Anonym sa...

Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen, for Kortshop sine kort har jeg likt lenge, men ennå ikke hatt råd til å bestille der...

Hilsen Maren

kristin topstad sa...

Hei!
har allerede bestemt at årets julekort skal bestilles fra kortshop , så da prøver jeg lykken her først:-) Gleder meg til å se ferdig resultat i stua:-) også gleder jeg meg til å følge bloggen din igjennom adventstiden. Stor klem fra kristin t

Linda sa...

Hei!

Jeg vil gjerne være med :)
Kjempefine kort!

Klem fra Linda
Mail. lindahaugen76@hotmail.com

Anonym sa...

Hei.
Jeg vil veldig gjerne være med på denne.
fantastisk nydelige kort.

Ønsker deg og dine en super tirsdag:)

Hilsen Kristin G

Mayka sa...

Ja takk, jeg vil VELDIG gjerne være med :)

Herlig blogg forresten!
Ha en super førjulstid.

May

Marthe sa...

Nydelige kort :)
Jeg hadde likt å få 60 slike som vi kan sende til familie og venner!
Flott blogg :)
Æ har også en liten jentebaby hjemme :)

Anne sa...

Har lagt igjen noen tusenlapper hos kortshop de siste månedene, og hadde ikke vært feil å få julekortene gratis.
-Anne

Anonym sa...

Veldig fine kort! Jeg vil gjerne være med i trekningen. Liker bloggen din!
Eirill - eirill8@hotmail.com

Anonym sa...

Så flotte julekort :) Blir gjerne med i trekning!

Du har forresten en superfin blogg, virkelig delikat og gjennomført!

Hilsen Elisabeth

Anonym sa...

Ja, jeg vil være med. Nydelige kort!!
Mvh, annettemedalen@gmail.com

May-Linn sa...

Så fine!
Hadde vært veldig kjekt å sende så flotte kort til venner og famile :)

Følger med på bloggen din, men tør aldri kommentere ;-)

Hilsen May-Linn

Monica sa...

Fiiiine kort! Dette vil jeg selfølgelig være med på :)

Birgit sa...

I år håper vi å endelig få til å sende ut julekort så dette hadde jo vært en perfekt ting å vinne :)
Men ikke lett å få fine bilder med 3 små ;)

Ellers så får jeg en så god julefølse av å lese her :)
for for første gang på MANGE år gleder jeg meg til JUL :) :)

Klem fra Birgit

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med:)
Hilsen Silje F

Kjersti Berg sa...

Jeg vil gjerne være med, Silje:) Kortshop har veldig fine kort.

Ha en super kveld.

Klem Kjersti

Marie A sa...

Veeeldig fine kort :) tvi tvi ;)

Annette sa...

Hei.
Kortene er kjempefine, og jeg vil veldig gjerne være med å prøve vinnerlykken!
Annette, Tysvær

Bente sa...

Jeg vil gjerne være med.
Så mange fine julekort da!!
Koser meg med bøoggen din hver dag:o)

Klem fra Bente : )

Anonym sa...

Disse likte jeg :-)

Hilsen Bjørg

Maren sa...

kjempe fine julekort :-) dette blir andre gangen eg skal sende julekort med Endre på snart 2 år på, så det passer fint å være med i trekningen!

Klem Maren

anitas lille lykke sa...

kjempegjerne

Guri sa...

Hei! Fine kort og kjempefin blogg! Vil gjerne være med i trekningen. Hilsen Guri.

Sølvi sa...

Tusen takk for en koselig blogg. Jeg synes også konkurransene dine er så fine, med flotte premier og uten så mye dill dall liksom. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Mvh sølvi

Anonym sa...

Kjempefine kort, vil gjerne være med. Du har en koselig blogg, artig å få inspirasjon. Håper at du trekker meg, så kan mine 2 små gullgutter være fotomodeller!! Heidi H.H.

Britt lise sa...

Jaaaa det vil jeg. Kjempe fine kort og en herlig blogg :-)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med og krysser fingrene!

Klem

Hanne Mette sa...

Det vil jeg veldig veldig gjerne. Nydelig design!
Klem fra Hanne Mette

Anonym sa...

Klart eg vil være med på trekning, nydelige kort :-)

hilde.iren.elvebakke@enivest.net

Linn Susanne sa...

Kjempefine kort!
Jeg blir gjerne med :)

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 380   Nyere› Nyest»