tirsdag 1. november 2011

Velkommen november!


Så er november her! Og jeg lurer på hvor nok en måned har blitt av... Nå er det bare èn måned igjen til den magiske julemåneden!

Constanse og jeg startet november med besøk av søte babyer og mammaene deres. Vi er med i to barselgrupper, så det blir 1-2 treff i uka, kanskje det er derfor jeg synes tida går så fort;)


Nå skal stua tømmes, for i morgen kommer malerne. Hvilke farger vi har valgt får dere se når det er ferdig:) Det blir nok litt rart å ikke ha sofa og tv i kveld. Tror jeg må ut og kjøpe meg noen interiørblader...;)





ha en fin novembertirsdag!


12 kommentarer:

Bdicte sa...

Mindre enn fire uker til første søndag i advent, tida flyr!
Jeg tror jeg hadde hamstret interiørblader for en kveld uten TV, hehe! Jeg er en uforbederlig tv-slave..:)

Klem
Benedicte (som er fast leser, men aalt for dårlig å kommentere!)

Bdicte sa...

Mindre enn fire uker til første søndag i advent, tida flyr!
Jeg tror jeg hadde hamstret interiørblader for en kveld uten TV, hehe! Jeg er en uforbederlig tv-slave..:)

Klem
Benedicte (som er fast leser, men aalt for dårlig å kommentere!)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Lykke til med oppussingen av stua. Gler meg til å se fargen!

erdbeerdiamant sa...

Very beautiful pictures. They look gorgeous :)

Augustsnuppe sa...

Så spennende. Gleder meg til å se resultatet. Tiden med de små går fryktelig fort. Har selv to frøkner på 3 år og 9 mnd, og hun minste var plutselig ikke så liten lenger;)
Nyt tiden:)
Yvonne

polkadotpeticoat sa...

Happy November....

Zondra Art sa...

Your table is beautiful! Such great decoration! Have a great week dear!

Jatte sa...

Kooooselig bilde♥ Du er så flink til og pynte bord! Blir helt glad i hjerte av alle de fine bildene :)

Spennende å se stua etter den er malt!

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Silje/whippetliv sa...

Heihei : )) uten sammenheng med innlegget, men jeg lurer på frakten hos korthsop. Det står ikke konkret hva frakten er på siden deres, og du har jo noen erfaringer...? Hvor mye har du bestilt tidligere, og hva har frakten blitt på da?

Setter stor pris på svar ;D

Nyyydelig november <3 Klem fra Silje.

Tante Hilde sa...

Så spennende,Silje. Mange fine bilder du har tatt i høsttiden. Lykke til med oppussing. Det er en koselig tid vi har foran oss nå. Klem fra tanta di

Karin sa...

Hei Silke,for en flott header du har nå,høstlig og fin. Lykke til med malinga.Jeg er litt i sjokk over at det er november allerede.Men her i Trondheim er det 10 varmegrader og jeg kjører fortsatt scooter,herrlig!! Stor klem til deg fra en fast leser Karin

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Ja, tida går veldig fort! :) Er kjempekoslig å tenke på at vi er allerede komt til november :) Denne tida går so veldig fort, siden mykje dreier seg om jul :) Masse som skal gjerast, og vi gleder oss veldig til jul :) Har satt fram litt rødt eg også, (jukser litt.. hehe), men skal vente med resten til vi nærmer oss desember. :) Ha ein nydelig dag :) godklem