tirsdag 15. november 2011

Tre favoritter på en tirsdag


Duker og tekstiler med broderier og monogram...



...roser i duse farger...



...og glass med sisselering. Tre favoritter hos meg, som jeg ikke kan få nok av;)



Jeg har rett og slett hatt en skikkelig daff tirsdag. Null energi og null arbeidslyst. Og jeg kan love dere at det er nok å ta tak i her hjemme! Men men, i morgen er det ny dag og nye muligheter!


Nå er det fyr på peisen og juleblader på stuebordet, så jeg lukker øynene for rot og støv og satser på en bedre dag i morgen;)




håper du har hatt en fin dag!

8 kommentarer:

Theas Hjem sa...

Nydelige bilder :)) Rosene var bare skjønne! Samme daffe tirsdagen her også, godt det er mørkt ute, og at man kan dempe lysene for alt rotet og støvet, og slenge seg i sofaen med tekoppen:)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

så fine alle 3, og de er jo også fine sammen da ;)
god kveld!

Lynetmor sa...

Hei, så fine favoritter :-) Ha en fin kveld :-)

Hanne Mette sa...

Noen dager er bare sånn. Kos deg med julebladene dine. I morgen er også en dag. ;)
Klem fra Hanne Mette

Livsgledestedet sa...

Så "godt" å høre at andre også har dager uten energi.......vel, vi kommer sterkere tilbake :-)

Talentina sa...

høres jo ut som en koselig og perfect kveld:)

MieLille sa...

Herlige roser! Likte veldig godt vasen!
Kjempe fin blogg du har:-)
Kristin

Solveig sa...

Så fine roser..Leter etter en rose til en brudebukett. Denne var superlekker.