torsdag 3. november 2011

Torsdag


God kveld!

En liten oppdatering herfra, har endelig fått koblet til pc'en i alt kaoset:) Her er nemlig ingenting på sin rette plass, men det gjør ikke noe, for resultatet blir så utrolig bra! I morgen skal siste strøk (av fire) males på taket i den delen av stua hvor sofaen og tv er, så da kan vi flytte noen ting tilbake igjen. En ting som er sikkert at jeg får en gullende ren stue til jul, nå blir det vasket overalt og inni alle skap.

Ellers denne uka har jeg vært på fire lunsjbesøk (ingen skal si jeg ikke nyter permisjonen;)), ungene har vært i hvert sitt barnebursdagsselskap, siste julegave er handlet inn (dvs fortsatt ikke til jentene) og jeg begynner virkelig å innse at det er bare litt over tre uker til første søndag i advent! Jippi og hjelp på samme tid:)



Håper du har hatt en fin dag! Her skal det store hjørneskapet tømmes!




ha en fin kveld!

3 kommentarer:

visbysjarm sa...

Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Det blir sikkert kjempe fint, det er jeg helt sikker på ;-)

Ja, hurra! Bare litt over tre uker til første advent. Jeg kan nesten ikke vente, samtidig som jeg lurer på hvordan jeg skal få tid til alt jeg skal gjøre før den tid ;-/ hihi ;-)

Ha en fin kveld!

Maret sa...

Å, eg måtte nesten halde pusten og flire litt medan eg leste nedover.. Men du rekk det no, å bli ferdig..
Ligg godt an eg og.. skal jobbe i jula, så då er det berre å få pakkane ferdig og sendt rundt, låse døra og og la det stå til...

Gleder meg litt eg også..

Karinaen - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

Jippi og hjelp på samme tid, kunne ikke sagt det bedre selv ;) Skjønner ikke hvordan tiden skal strekke til i år. Men har iallefall fått kjøpt meg verdens fineste kakebokser i dag :)

Ha en herlig kveld!