fredag 25. november 2011

Pepperkakekirke!


Her i huset trylles det dessverre ikke frem de vakreste pepperkakehus som hos mange andre bloggere... Lurer på hvordan de får det til! Men i går monterte far&barn her i huset en ferdigkjøpt pepperkakekirke! Var jo litt mer staselig enn de vanlige husene ihvertfall. Og alle tre var godt fornøyde med innsatsen, og jeg koser meg med pepperkakelukten som sprer seg på kjøkkenet.



Tusen tusen takk for alle meninger ang julekjolen... Jeg har selvfølgelig fortsatt ikke bestemt meg (blir vel igrunn enda mer i tvil;)) men det skal jeg gjøre i løpet av kvelden! Jeg har dessverre ikke råd til begge som noen foreslår, men det hadde jo vært det enkleste;) Snakkes senere!





ha en fin fredag!

8 kommentarer:

Kine sa...

Så fin pepperkakekirke :)

Her har vi og bakt pepperkaker i dag, dog ikke noe hus, men knerten og karoline samt mange andre figurer;)

femåringen min har planleggingsdag i barnehagen og har besøk av en annen femåring;)

God helg :)

Hilsen Kine!

fryd&forandring sa...

Kirken var fin, litt ekstra staselig form for pepperkakehus igrunn!
Lykke til med kjolevalget da, ikke lett alltid det der.. jeg har en lei tendens til å ombestemme meg i siste liten, det er ikkeno kjekt!

Ha en fin adventshelg!
Klem

Anonym sa...

Så fin! Hvor har du ljøpt den hen?
Hilsen Marie

stallnilsen sa...

Det var nu en flott pepperkake kirke dere laga, sant som dusier, det e deilig og kjenne pepperkakelukta i huset...ei av
juleluktene som hører med ;O)

Ha ei trivelig helg, hilsen Lisbeth :)

Beth sa...

Så fint pyntet kirke de har bygget hos deg?
Et koselig innslag å gjøre sånne ting sammen med barna nå i førjulstiden. Det blir gode minner å ta med seg... <3

Ønsker dere en koselig adventshelg!

Klem...

silje-sin sa...

Hei Marie! Det er kjøpt på meny, er fra Bjerke (tror jeg det heter?) Hilsen Silje.

Hild Frøya sa...

Morsomt og originalt med kirke. Vi skal fikse årets pepperkakehus i morra. Gleder meg!

Linda sa...

Kjempefin kirke:)