torsdag 10. november 2011

Ok da.....


...jeg vet det er juks, men husarbeidet går virkelig mye lettere med tente stearinlys, juleblader og julemusikk! Jeg begynte å høre på julemusikk på samme tid i fjor, og rakk ikke å bli lei da, så det tror jeg ikke jeg blir i år heller! Faktisk skal jeg sørge for å virkelig få juledosa mi i år, så det ikke er så vemodig når jula er over...

 Jeg tror nok Kurt, Odd og Sissel blir mine julefavoritter i år også!

Som du såvidt kan se i speilet har jeg juksa enda litt mer i dag.. Mer om det i kveld!




ha en fin torsdag!



...har du ikke gjort det, ikke glem å melde deg på give away'en hvor du kan vinne julekort fra kortshop!

11 kommentarer:

Lina sa...

Hihihi, skjønnaste Silje ♥

Eg har hatt Odd & Sissel i bakgrunnen i heile dag, og takka vera deg har eg ikkje lenger dårleg samvittighet for det ;)

klem til deg

Hege sa...

Så flink du er :o)
Burde absolutt begynt å gjort noe her hjemme jeg også,men med en mann hjemme på sofa'n,blir alt så vanskelig å starte med gitt,hehehe!

Kos deg videre med vasken.

Klem Hege-mamma til 3

Marte sa...

Åhh nå frista du meg veldig! Har klart å holde meg så langt, men nå spørs det;) Sissel, Odd og Kurt er helt klart de beste!

Kos deg meg husarbeidet:)

Klem fra Marte

KROnPRINSESSENE sa...

Jeg er som deg, begynner nå og NYTER julen til fulle ;)
Lyslenke har hengt på et speil i gangen siden i fjor jul her!
Blir aldri lei den faktisk hi, hi.
Kos deg videre du.
Klem May Helen

Kristin sa...

HiHi. Godt å se at det ikke bare er jeg som har begynt... Kos deg med juleforberedelsene, 1. januar er du lei uansett:) Ha en god dag!

Jatte sa...

Kos deg og juks i vei ;)

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Anns draum sa...

Då høyres til og med klesvask betre ut;)) Gler meg til desember no altså:))

Klem frå Ann

Fru Andersen sa...

Hihi, det må jo være lov nå vel;-) Og som du sier, likegreit å begynne tidlig så det ikke blir så trist når det er over!

Ønsker deg en fin ettermiddag!

Lina sa...

Hihi, jo, det er nettopp det vi gjer! :) jul ♥

Eg får alltid så herleg stemning når eg er inne på bloggen din! Ser fram til maaasse julestemning herfrå framover :)

Takk for kommentaren, og nyt resten av torsdagen.

klem Lina

Sommerjenten sa...

Hehe, jeg har jukset litt rundt om jeg også, syntes det bare er kos jeg :) Julemusikk har jeg allerede hørt på innimellom i en mnd hvertfall. Jeg blir ikke lei jeg heller, bare kos. Superkoselig bilde!

Klem Lene

lykkehjemmet sa...

Julemusikken har kommet fram her også, og min absolutte favoritt er nok Kurt., Men Sissel og Odd har funnet veien fram etter forrgje jul de også. Førjulstida er koooos, det er bare å nyte! :)