fredag 11. november 2011

Ny lysekrone og julekort-vinner!


Vi har lenge følt at det er for mørkt i delen der spisestua står, og prismelampa vi hadde der før var kun til telys. Jeg fyller 30 neste år, og hadde tenkt å ønske meg penger eller gavekort, sånn at jeg kunne kjøpe meg en lysekrone da! Men da vi "fikk tilbake" stua vår etter oppussingen nå innså vi at det blir for lenge og vente. Da jeg kom over en forholdsvis billig lysekrone slo vi til, med tanke på at den skulle være midlertidig, men det kan jo også hende vi vil like den så godt at den blir værende:)



Lysekrona på bildene er riktignok tatt ned og levert tilbake i butikken, for den var veldig skeiv. Nå står en ny i esken i gangen, så håper vi på bedre lykke denne gangen! Noe sier meg at man kanskje får hva man betaler for når det kommer til lamper:) Men vi synes den er kjempefin, og det er praktisk at den er til både elektrisk lys og stearinlys.



Den hvite ledningen skal selvfølgelig festes i taket, men jeg har jo ikke tid til å vente på at det er gjort før jeg tar bilder;)



Og så.... Vinneren av flotte julekort fra kortshop er Miriam TE som skrev dette:


Miriam TE sa...

Så utrolig nostalgiske! Disse likte jeg godt og kunne godt sende fine bilder av lilleprinsessa mi ut til venner og familie til jul.

Melder meg på trekningen :)

Klem fra Miriam TE


Gratulerer til deg, Miriam! Kjempefint om du kan sende meg en mail, adressen står på siden her. Og så må jeg takke dere alle som ville være med! Flere har skrevet at de har bestilt fra kortshop før, og har du ikke gjort det, kan jeg anbefale det på det varmeste. For meg er det ihvertfall ingen tvil om at det er de flotteste kortene jeg noengang har sendt ut!


Og nok en gang takke for alle de utrolig koselige tingene dere skriver til meg! Uten dere, ingen blogg!




ha en super helg!


15 kommentarer:

irene sa...

Gratulerer till den heldige vinner! Og veldig fin lysekrone! Like it!
Klem Irene

Kaja sa...

Jeg drømmer meg helt bort når jeg ser huset ditt:) Det drømmen må jeg leve på her jeg sitter i mitt 14 kvadratmeter rom som fungerer som mitt hjem i en av Oslos studentbyer ;)
For min skyld, sett pris på hjemmet ditt hver eneste dag! :)

silje-sin sa...

Hei Kaja! Takk for herlig kommentar;) Og tusen takk for koselige ord! Jeg har bodd på noen få kvadratmeter en gang jeg også, så jeg kjenner meg igjen der:) Men takk for påminnelsen:) God helg! Hilsen Silje.

åshilds villa sa...

det ble kjempefint med lysekrona.klem åshild

Hverdagsglimt sa...

Nydelig lysekrone:) Likte så godt at den kunne brukes til levende lys i tillegg elektrisk. Du er så flink til å finne det lille ekstra:)
En fin helg til deg og dine:)
Klem Linda

Bente sa...

synes lysekrona er kjempefin jeg :)

Fjordheim sa...

Det var ei nydelig lysekrone. Passer kjemefint inn hos dere. Håper dere blir fornøyd med den neste dere skal henge opp.
Ønsker deg en herlig lørdag :)

Romantiske Stinemor sa...

Vakker!!:-)

Lina sa...

Vakkert, Silje! Så kjekt at du skifter headeren etter stemning og årstid, veldig DEG no :) og nydeleg.

Lysekrona var lekker, men eg har nok litt erfaring med at ein får det ein betaler ja... Litt skeiv og sånn, men ellers fiiin :)

fortsatt god helg til deg og din skjønne familie!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Synes dere har kjøpt en utrolig fin lysekrone jeg... passet veldig godt inn..Koselig at man kan bruke både levende lys og elektrisk.
Ønsker deg en fin lørdag
klem

Lindas Lille Leilighet sa...

åh..så fint:D Her var det maaasse jeg likte ja! Kan jo begynne med lysekrona, den var kjempefin! Og de reinsdyra i vinduskarmen har jeg siklet etter leeenge;) kanskje neste lønning:D Likte godt at du har blonder inni skapet ditt...så praktisk samtidig som det er kjempefint:) I alt ei veldig lekker spisestue du har:D

ha en god helg:)

Caroline sa...

Utrolig nydelig lysekrone!!!
Så greit når det kan brukes til både levende lys og srøm...Vakker ble den hvertfall i stua deres:)
Ønsker dere en god helg videre!
Klem Caroline

Monica sa...

Hvor er lysekrona kjøpt ???

Hilsen nyskjerrigper som er på jakt etter lyskrone selv.

Frøken Loppe sa...

Hei!
Utruleg lekker den lysekrona!!!
Digger at det kan tennes både eletrisk og levande lys!!
Er det lov å spørje kvar de har kjøpt den? ;o)

frosken sa...

Når det gjelder konkurranser på din blogg, hvordan plukker du ut vinneren ? En god del utenlandske bloggere beviser det gjennom å poste et bilde fra trekningen (random.org), der vinneren står på trykk.

Jeg anbefaler både deg og andre til å bruke random.org ellers kan konkuransen oppfattes som juks. Samtidig er du mer troverdig. Jeg deltar aldri i konkurranser der ingen bevis er postet på bloggen.

Det betyr ikke at jeg ikke liker bloggen for det gjør jeg.