lørdag 26. november 2011

Med sløyfebånd og fluesopper...


...blir det julestemning med èn gang synes jeg!

Jeg har funnet frem noen blomstervaser fra skapet, fylt opp med litt sukker i bunnen, satt i et kubbelys og knytt et rødrutete bånd rundt, og vips ble det jul i vinduskarmen:)



Fluesopper og røde epler er også jul for meg, det er ikke alltid så mye som skal til! Her skal bollene straks i ovnen, og så kommer snart familien på bursdagsbesøk.



Nå mangler det bare litt hvit snø på utsiden av vinduet....




ha en god lørdag!


4 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

Det skal ikke så mye til nei. lekkert ble det!! :) sukker ibunn har jeg aldri tenkt på..
Fluesopp og andre julekjoler har kommet på bloggen min og er med i min lille førjuls-Give away...;)

Ha en fin bursdagsfeiring :)
Klem

Annekset sa...

Så koselig med litt rødt til jul, det syns nå jeg også. :) Sukker i glasset, det var jo kjempelurt, ser ut som sne jo! Kos deg videre! God helg! :) hilsen Lene

smilahome sa...

It´s so simple, but so great. I love your decoration. Very nice pictures, - thanks a lot, Bine

Jorunns hobbyblogg sa...

hei, så genialt med sukker i lysglasset :-)

Jorunn