mandag 28. november 2011

Julens søteste blomsterpotter!


Jeg er så heldig at jeg skal samarbeide med en nyoppstartet nettbutikk som heter Sverdrup gave og interiør. De har også interiørbutikk på Årnes, i Nes kommune i Akershus, og fører merker som GreenGate, Falby og Nyblom Kollèn.



For en liten stund siden fikk jeg en gave fra nettbutikken, og sjeldent har jeg opplevd at noen har truffet SÅ bra på smaken min! Disse blomsterpottene i hvit zink med rødrutete sløyfebånd falt jeg virkelig for! Kjempekoselig til jul, med svibler, amaryllis, en julestjerne eller et lys! Tusen takk til jentene på Sverdrup!


De skriver følgende i nettbutikken sin, jeg synes det var flott skrevet og veldig likt hvordan jeg tenker...


I en tid som konstant endrer seg og i en bransje som preges av mote og trender, ønsker "Sverdrup Gave og Interiør" også å representere noe som varer. Noe tidløst som minner om noe som alltid har vært, og alltid skal være. Vi lar oss inspirere av alt det fine som kommer i motebildet, men er motstandere av å bytte ut alt man har hvert år fordi det er trendy. 


Titt innom nettbutikken HER, kanskje du finner en julegave til noen du er glad i, eller kanskje til deg selv?:)




I kveld har jeg fått fylt opp fryseren med barnemat til Constanse. Mine to eldste har aldri likt barnemat fra glass, men det kan det jo godt hende lillemor gjør. Men så synes jeg det er litt moro å lage denne maten, så nå er det mange retter klare med poteter, grønnsaker, kylling og fisk. Får håpe det faller i smak hos familiens yngste!


Har du hatt en fin dag?




ha en koselig mandagskveld!


7 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Synes de pottene var kjempesøte! Skikkelig julestemning- så kjekt :)

Kine sa...

Så nydelige blomsterpotter :)

Jeg gleder meg veldig til jeg skal begynne å lage barnemat :)

Min eldste var ikke noe begeistra for glassene, i allefall ikke i starten.
Minsten er bare 3 måneder ennå, så får nok vente litt med fast føde ennå:)

Ha en fortsatt fin kveld.

Hilsen Kine.

Augustsnuppe sa...

Fine potter. Hadde blitt veldig glad om du ville dele noen av barnemat oppskriftene dine. Synes det er litt vanskelig å finne gode kombinasjoner som passer til de små:)
Yvonne

Marianne sa...

Jeg er enig med Yvonne!
Prøver selv å lage interesante middagen til snuppa, men det faller ikke helt i smak, så jeg ville likt noen gode oppskrifter! :)

Villmarkstausa sa...

Å, så fine potter. Må nok innom der en dag;-) Takk for

SNIKKERBUO sa...

Heilt nydelege blomsterpotter! Og for ein herlig butikk, men fint budskap! Seier meg enig i den!
Ha ein super tysdag!
Klem Helene

Blåveispiken sa...

Er titt og ofte innom Sverdrup G&I. En kjempeflott butikk, med koselig atmosfære og supersøte damer :o) Pottene er nydelige! Ønsker deg en fin fin kveld! Gode klemmer, Marianne