lørdag 5. november 2011

Juleblader


De siste dagene har jeg kjøpt meg noen jule-interiørblader, det er noe jeg gleder meg til hvert år! Ellers i året kjøper jeg faktisk ikke så mange blader lenger, men til jul må jeg ha mange! Jeg kjøper flest svenske blader, og Lantliv er en stor favoritt. Jeg har såvidt rukket å bla litt i denne utgaven, og det ser ikke ut som jeg blir skuffet i år heller;)



Drömhem&Trädgård hadde masse fint, særlig for meg som elsker rød jul! Litt synd nesten halve bladet er reklame, og at blader generelt har økt veldig i pris. Men så leser jeg bladene til de nesten blir fillete da:)



Maison er et prøveprosjekt for meg, men det så koselig ut!

bildene er lånt fra bladenes nettsider


Hvilke blader pleier du å kjøpe? Kanskje jeg kan få noen tips:)



Her har vi spist nydelig biffmiddag, og nå er det Skal vi danse! Heia Atle!!




ha en fin kveld!

9 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

Ja er det ikke herlig med juleblader, man kan drømme seg bort.
Jeg kjøper også en hau med blader til jul. Har ikke kjøpt noen enda, så får se hvilke det blir. Liker så godt blader man kan få tips til dekorasjoner, små nips rett og slett..

Kos deg og bli inspirert :)
Klem

Kine sa...

Juleblader er herlige :)
Jeg kjøper stortsett de jeg kjøper ellers i året også: Bolig drøm, bolig pluss og vakre hjem.
I år har jeg ikke kjøpt noen enda, men tenkte å i hvertfall kjøpe ett.
Jeg abbonerer på mamma og foreldre og barn, og med spedbarn i hus blir det ikke så mye tid til lesing akkurat nå;)

Livy sa...

Hei Silje!
Hvorfor ble jeg ikke overrasket over at vi har de samme bladene liggende på bordet?? ;-) Elsker juleblader!!

Jeg kjøpte et magasin som heter Julens store minnebok - nostalgi i dag - gleder meg til å lese det. Ellers kommer det et Lantliv jul og pyssel som er et must. Alt i hemmet har også et julespesial + Drømhems juleblad - det pleier å være bra! Liker generelt svenske blader godt jeg!

Ønsker deg og dine en deilig kveld ♥ Klem fra Livy

Petrine sa...

Jeg kjøpte KK jul i oktober. Det er vel det eneste i år.

Ha ei fortsatt fin helg - og kos deg med julebladene :)

toves sammensurium sa...

Og det som er så bra med julebladene er at man kan ta dem frem igjen år etter år,skikkelig kos:)
Jeg kjøper nok over gjennomsnittet med blad,og de du har avbildet her er must-haves.Vakre Hjem,Interiørmagasinet,Maison,Boligdrøm,Boligpluss,Lantliv,Jeanne D'Arc Living...kunne fortsatt i det lange men det er jo en smule pinlig da.Men vet du hva...skal love deg jeg har enorm glede av bladene og synes de er vel anvendte så den dårlige samvittigheten er ikke overveldende :)
Kos deg med bladene dine du også!
toveklem:)

Laila2207 sa...

Elsker juleblader, må ha ALLE ;-) Ett av mine absolutte favoritter er det danske BoligLiv. Elsker fargene og stilen, absolutt å anbefale.

Anonym sa...

Her er KKjul fast. Og i år prøvde jeg også Kamille. Kan du ikke skrive litt om hvordan du liker Maison når di kommer så langt? Spent på det bladet. Og ellers er det alltid spennende å følge din blogg :-)

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

Hei! Juleblad er koselige, masse stemning og inspirasjon. Eg har kjøpt "alt om julen"' som er norsk ukeblad sitt. Kjøper aldri norsk ukeblad, men dette julebladet likte eg kjempegodt! Masse inspirasjon og oppskrifter, til pynting, baking, innpaking, ting å lage osv! Ellers er eg glad i boligdrøm, og gledar meg til deira julenummer kjem:)
Ha ein fortsatt fin søndag!

Sang Tao - Judith sa...

For min del så kommer det litt an på forsiden på bladet;) Men jeg er veldig ofte fornøyd med Maison:) Ser litt flere tips her, kanskje jeg skal prøve et av dem!

Fin kveld!