onsdag 23. november 2011

Jule-duftlys!


I går var jeg en liten tur i byen, og kjøpte blant annet et nydelig duftlys! Det er fra Collection Bianco, og heter Christmas Bouquet. Det lukter kjempegodt, rett og slett JUL! Jeg må forresten huske å kjøpe kongerøkelse også, det er den store juleduften for meg.



Disse bildene er tatt i formiddag, det er visst en sånn dag det aldri blir helt lyst ute... Nå begynner jeg nesten å lengte etter snøen, da blir det ihvertfall lyst og julete:) I ettermiddag skal jeg på julegavehandel med mormoren min. Bare oss, og ingen nysgjerrige småtroll. Det blir nok koselig!

Og tusen takk for alle kakeoppskrifter og kaketips! Nå har jeg masse mer jeg har lyst til å bake. Utfordringen er bare at jeg er like glad i å spise kakene som å bake de, så jeg får sette kakeboksene høyt opp:)





ha en herlig onsdag!

6 kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

mmm duften av jul er lik barndomsminner for meg:) LYKKE!

Nostalgi i nr. 9 sa...

Så koselig å tenne duftlys, sånne må jeg ha :-)
Anita:-)

ennahs lille hjørne sa...

Duften av jul er virkelig noe eget:)
skal kjøpe kongerøkelse her også.
Hmm.. du er visst ikke alene om å måtte smake litt på basten;)
her forberedes det til en give away + litt jule"salg"

Ha en fin julegaveshopping.
Klem

Beth sa...

Ja, juleduft må vi ha og jeg har allerede brent litt røkelse om kvelden.Det lukter såå jul da!!!
Men det må være de små runde boksene med de harde klumpene, ikke de flate boksene med denne tørre røkelsen, den lukter jo nesten ingenting den. Nei, det MÅ dufte ordenlig!

stallnilsen sa...

mmm...det e så koselig og ha lys som dufter jul, æ brenne kongerøkelse de siste dagene, det e jul før mæ.

Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :O)

Guttemamma sa...

Silje!
Takk for lystips! Jeg skal bake til helgen, blir de fine skal jeg snedre deg oppskriften! De flyter nesten alltid ut for meg og, men om de ikke gjør det blir de ofte litt tørre..:-)
Klem♥