søndag 20. november 2011

Hello Kitty-kake


Tusen takk for alle gode ord om bursdagen til Augusta! Som jeg skrev hadde vi verdens fineste kake, som flinke Hege med bloggen kakedesign hadde laget til oss! Det var sjokoladekake med lys og luftig sjokoladekrem, perfekt for både små og store:)



Nydelige detaljer...



Utrolig stilig med vimpler på kaken, og alt passet så perfekt i fargene!



Tusen takk til deg Hege for den kjempefine kaken, den imponerte stort, og smakte helt herlig!

Hege driver et lite hjemmebakeri på Stathelle i Telemark, og tar imot alle typer kakeoppdrag. Alt er hjemmelaget med gode råvarer, og hun lager også allergivennlige kaker! Se alt det flotte hun lager på hennes blogg HER!





ha en fin søndag alle sammen!


12 kommentarer:

Lillan sa...

du er virkelig en mester til å ordne til fest og selskaper!! nydelig pyntet bord:) klem Lillan

Har en drøm... sa...

Nydelig kake!
Tipper den falt i smak hos bursdagsbarnet ja;)

Klem Line

Mira sa...

Utrolig fin kake!

Silvia sa...

Simpaticissimo persnaggio Kitty,mi piace molto anche se non sono più una ragazzina!
La torta poi è gustosissima...
Vi seguo dall' Italia con molto piacere, bye!

Anonym sa...

Hei, hvor kommer kakefatet ditt fra? Søt kake :)

Kine sa...

Den er bare såå lekker :)
Må inn og titte på den bloggen, og jeg bor ikke så langt unna Stathelle..;)

Monica sa...

Kjempefin kake, Hege er superflink! :) Tror ikke det er noe hun ikke kan lage når det gjelder kaker...

Monica

Tonerose sa...

Ojojojoj, SÅ lekkert selskap! Nydelig barnebursdag har du laget istand, flinke deg!! Likte VELDIG godt ballongene, lekker detalj! :o)

Også er fargevalget helt nydelig synes jeg...!! Perfekt!

Jeg MÅTTE jo inn og titte da jeg så tittelen på innlegget ditt - vi har nemlig også akkurat hatt Hello Kitty barnebursdag! :o) Jeg laget bare en en-etasjes kake, men det var Hello Kitty på den da! hihi. Også laget jeg den med hjerte inni kaka (hjertet var kremen/fyllet) - skikkelig jentete! :o) Her er linken til kaka om du vil se: http://itoneroseshage.blogspot.com/2011/11/velkommen-i-dag-kommer-bilder-av.html

Kjempesøtt med glassflasker med navnene på, også så deilig med julebrus! Det kjøpte mannen min til oss i går også, hihi. Passet dessuten perfekt i fargene til resten av selskapet til Augusta!

Supersøte marshmellows!!

Tipper dere har hatt en herlig helg, tusen takk for at du har delt med oss!

Ønsker deg en nydelig uke!!

Stor klem!

Ævlebævle sa...

Virkelig fin og gennemført fødselsdags tema, super fin kage men helt sikker også fin pyntet bord, det må have været en oplevelse at være med til den fødselsdag.

Ina sa...

Hei :) Bloggen din kom opp da jeg søkte på vintage dåpskjole fra kapphal. Jeg fikk denne nydelige kjolen av svigermor, men de var tomme for kysen som hører til.Har prøvd å spørre etter den på fb uten hell. Meld meg om du øsnker å selge din ina.bjornnes@gmail.com

Hei, superfin kake! sa...

Hei, superfin kake!

Kan jeg spørre om hvor mye en sånn kake koster?

Klem fra Mia

cose di lino sa...

Bellissima!
nunzia