fredag 18. november 2011

Fredag ♥


Fredag igjen ♥♥♥

Håper dere har hatt en fin dag alle sammen! Her er det så kaldt og fint om dagen, da er det ekstra koselig å tenne lys og høre på julemusikk inne:) Etter barnebursdagen denne helga går jeg i gang med julepyntingen, da er alt klart til neste helg, og vi kan bare nyyyyyte! Neste uke har jeg også planer om å handle inn det siste til ungenes juleantrekk, tilbehør som strømpebukser og sko, og juleantrekk til meg selv. Da trenger jeg igrunn ikke til byen igjen før jul, evt bare for å spise en kakemann og drikke kakao på kafè:)

 



ha en herlig fredagskveld!



ps. søte små har nedsatte priser på flere flotte plagg, tilbudet varer ut helgen! Og det er også fri frakt! Gå til nettbutikken ved å klikke HER! Kanskje finner du juleantrekk til dine søte små?:) ds.

9 kommentarer:

somebodyyy sa...

Beautiful! I love your white tureen! Katrin

Lina sa...

Fantastisk herlig stemning i bileta dine, Silje! ♥

Bollen med amaryllis er utruleg vakker. Du er flink til å skapa stemning! :)

god helg - klem Lina

Jatte sa...

Nydelige bilder!
Elsker terinen du har plantet sviblene i! Kjempefint og sjarmerende :)♥

Ha en fin helg,
Klem Jatte:)

Zondra Art sa...

Beautiful photos:)
Have a great weekend!

Fru Fjeldhammer sa...

God helg til deg og dine!

visbysjarm sa...

Gleder meg til du skal i gang i med pyntingen. DET er julestemning det! Gleder meg like mye hvert eneste år ;-D Bloggen din er den aller beste!

God helg til deg og dine ;D

cose di lino sa...

Beautiful blog!
nunzia

Ninni sa...

Du har alltid så herlige bilder! Gleder meg til å få mer inspirasjon av et julepyntet hjem:)

Ha ei god helg!

Klem Ninni

micano sa...

Så mye fin og nostalgisk julepynt du har! Selv har jeg dilla på julesopp.. :)
Ha en fin lørdag!
:-) Monica