søndag 6. november 2011

Allehelgensøndag


Nok en rolig dag her hjemme. Vi pusler litt her og litt der, ungene leker med nabobarna, og stua begynner å likne på en stue igjen. Helt til i kveld, for i morgen kommer malerne igjen:) På bildet ser dere mitt forsøk på å lage en krans av tyttebærris, dvs hjertet er sånn fra før så jeg har bare festet kvistene på:)  Dere kan også se den nye veggfargen, den kommer kanskje ikke frem helt riktig men. Bilder av stua kommer når alt er ferdig!



I hagen mister trærne bladene sine, og høstfargene kommer stadig mer frem.



Og noen roser blomstrer fremdeles. De er egentlig røde, men blir rosa på bildene. Senere i dag skal Augusta og jeg ta oss en runde med bursdagsinvitasjonene hennes. I kveld skal vi tenne lys for dem som ikke er blant oss lenger.





ha en fin søndag!

9 kommentarer:

hjertero.com sa...

Finfin, og jeg gleder meg sååå til å se den "nye" stua!! :) :)

Jeg ahr ikke fått plukket noe tyttebærlyng enda, så jeg får se om jeg får tid. Skjønner egentlig ikke hva jeg bedriver dagene med, men de flyr avgårde og jeg har alltid noe jeg "bare må gjøre"...

Goood søndag kjære deg! :)

Klem klem

hjertero.com sa...

Finfin, og jeg gleder meg sååå til å se den "nye" stua!! :) :)

Jeg ahr ikke fått plukket noe tyttebærlyng enda, så jeg får se om jeg får tid. Skjønner egentlig ikke hva jeg bedriver dagene med, men de flyr avgårde og jeg har alltid noe jeg "bare må gjøre"...

Goood søndag kjære deg! :)

Klem klem

mali-mo sa...

Så kjekt at dere også tenne rlys i kveld. Syns det er så vakkert på gravplassen når allelysene står og skinner ;)

Gleder meg til å se hvordan stuen blir!

God søndag!

Kine sa...

Så fin krans :)

Tindrande Auge sa...

Lekker kransen ble da :) Og det blir veldig spennende å se stuen ;)
ha en flott søndag videre ;) Klemmer fra Nina

diy se her hvordan sa...

Spændende blog du har. Glæder mig til at følge den.

Therese sa...

Hei hei mor. Kjempe flott hjertekrans. Å, det blir spennende å se hvordan stuen blir hos dere.

Er så koselig å se lekestua også. Du er kjempe flink og jeg elsker den.

Vi har kost oss på kino i kveld. Koselig.

Gleder meg til å be deg og jentene i vårt nye hjem. Kan nesten ikke vente. God kveld til deg og dine.
Klem Therese.

FruLykkelig sa...

Så søt krans! Gleder med til å se bilder av stuen :D

Mayka sa...

Blir alltid såå inspirert av deg!

Jeg må bare spørre hvor du har kjøpt de kjempesøte kanintusjene som står på Augustas nye skrivebord? Tenkte det kunne være en super kalendergave :)

PÅ forhånd tusen takk for svar.

Ønsker deg og alle dine kjære en super søndagskveld :)

May